Sari la conţinut

ENGLISH ENGLISH Language | ROMÂNĂ Limba ROMÂNĂ

+ Mărește textul - Micșorează textul

Caută Prima pagină  Contact

Anunţ achiziţie directă


ANUNŢ –ACHIZIŢIE DIRECTĂ
pentru proiectul “PAȘAPORT DE SUCCES PENTRU COPII ȘI TINERI CU DEFICIENȚE DE VEDERE”-SEE PEH 090


În atenţia operatorilor economici interesaţi

1. Achizitor: ASOCIAȚIA PONTES, sediu social Cluj-Napoca, str. Ilie Măcelaru, nr. 7A, jud. Cluj, CIF 19206797

2. Sursa de finanţare:Apelul COERENT- facilitatea PLUS, din cadrul programului RO10 ”Copii și tineri aflați în situație de risc și inițiative locale și regionale pentru reducerea inegalităților naționale și pentru promovarea incluziunii sociale”, program derulat în cadrul Mecanismului Financiar al Spațiului Economic European (SEE), 2009-2014, contract de finanțare nr. 09/H/SEE/07.05.2015.

3. Informaţii achiziţie:în temeiul prevederilor Legii 98/2016 privind achizițiile publice, Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din legea 98/2016 privind achizițiile publice, Asociația Pontes în calitate de persoană juridică asimilată autorităților contractante conform cap. 1, punctul 1.5 din Ordinul 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor private pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fondurile europene lansează ACHIZIŢIA DIRECTĂ în vederea achiziţionării serviciilor de restaurant și de servirea mesei- CPV 55300000-3.

4. Valoarea estimată totală a serviciilor este de 275,20lei (fără TVA).

5.Modalitatea de atribuire: achiziţie directă

6. Procedura de atribuire: prețul cel mai scăzut

7. Descrierea serviciilor achiziționate:

Data

Servicii achiziționate

Număr persoane

Preț unitar (fără TVA)

Valoare (fără TVA)

27.10.2016

Vor fi achiziționate servicii de restaurant și de servirea mesei constând în fel principal; desert; pâine; băutură răcoritoare/apă plată sau carbogazificată (min. 250 ml/pers), cafea/ceai.

Serviciile vor fi prestate a la carte, la alegerea participanților, în limita a 27,52 lei/persoană (fără TVA).

10

27,52 lei

275,20 lei

8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 26.10.2016, ora 12:00;

9. Data stabilirii ofertei câştigătoare: 26.10.2016, ora 12:30.

10. Adresa la care se transmit ofertele: Asociația Pontes, str. Traian Moșoiu, nr. 45, jud. Cluj sau prin email la adresa secretariat@pontes.ro

Pentru clarificări și informaţii privind modul de prezentare al ofertei vă rugăm să ne contactaţi la adresa de mai sus, sau telefonic la numărul: 0734035845, Persoană de contact: Georgescu Marilena– asistent proiect

Reprezentant,

Rădulescu Florentin Cristian


Publicat de: Emanuel Boboiu (secretar Pontes) în 24.10.2016 Vizualizări: 1555 secţiunea: NoutăţiProiecte şi activităţi

Site creat din 2006 și dezvoltat până în 2024 de Departamentul IT Pontes