Prima pagină > Noutăţi > Proiecte şi activităţi > Anunţ achiziţie directă
Anunţ achiziţie directă
ANUNŢ –ACHIZIŢIE DIRECTĂ
pentru proiectul “PAȘAPORT DE SUCCES PENTRU
COPII ȘI TINERI CU DEFICIENȚE DE VEDERE”-SEE PEH 090
În atenţia operatorilor
economici interesaţi
1. Achizitor: ASOCIAȚIA
PONTES, sediu social Cluj-Napoca, str. Ilie Măcelaru, nr. 7A, jud. Cluj, CIF 19206797
2. Sursa de finanţare:Apelul COERENT-
facilitatea PLUS, din cadrul
programului RO10 ”Copii și tineri aflați în situație de risc și inițiative
locale și regionale pentru reducerea inegalităților naționale și pentru
promovarea incluziunii sociale”, program derulat în cadrul Mecanismului
Financiar al Spațiului Economic European (SEE), 2009-2014, contract de finanțare
nr. 09/H/SEE/07.05.2015.
3. Informaţii achiziţie:în temeiul prevederilor Legii 98/2016 privind achizițiile publice,
Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție
publică/acordului-cadru din legea 98/2016 privind achizițiile publice,
Asociația Pontes în calitate de persoană juridică asimilată autorităților
contractante conform cap. 1, punctual 1.5 din Ordinul 1284/2016 privind
aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor
private pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate
din fondurile europene lansează ACHIZIŢIA DIRECTĂ în vederea
achiziţionării de serviciilor de restaurant și de servirea mesei- CPV
55300000-3.
4. Valoarea
estimată a achiziției:18165,40 lei fără TVA (19800,29
lei TVA
inclus)
5.Modalitatea de atribuire: achiziţie directă
6. Procedura de
atribuire:
prețul cel mai scăzut
7. Descrierea
serviciilor achiziționate:
Nr.crt.
|
Denumire serviciu achiziționat
|
Descriere serviciu
|
U.M.
|
Cant
|
Preţ unitar RON fără TVA
|
Valoare RON fără TVA
|
-
|
Servicii de restaurant
|
Vor fi asigurate servicii de restaurant pentru 110 persoane care
participă la un concurs de șah pentru persoane cu deficiențe de vedere în
perioada 28.10.2016-30.10.2016, după cum urmează:
- Ziua 1 (28.10.2016): asigurarea prânzului și a cinei care vor consta
în: supă/ciorbă; fel principal constând în preparat din carne, garnitură și
salată; desert; pâine; apă plată (min 250 ml/pers);
1818
- Ziua 2 (29.10.2016): asigurarea prânzului și a cinei care vor consta
în: supă/ciorbă; fel principal constând în preparat din carne, garnitură și
salată; desert; pâine; apă plată (min 250 ml/pers);
- Ziua 3 (29.10.2016): asigurarea prânzului și a cinei care vor consta
în: supă/ciorbă; fel principal constând în preparat din carne, garnitură și
salată; desert; pâine; apă plată (min 250 ml/pers);
Ținând cont de faptul că majoritatea participanților sunt persoane cu
deficiență de vedere serviciile vor fi prestate la o distanță de maxim 500 m
față de locația în care are loc concursul.
|
pers
|
110
|
165,14
lei
|
18165,40
lei
|
|
|
|
8. Perioada de prestare: 28.10.2016-30.10.2016
9. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 25.10.2016,
ora 13:00
10. Data stabilirii ofertei câştigătoare: 25.10.2016, ora 13:30.
11. Adresa la care se transmit
ofertele: Asociația Pontes, str. Traian
Moșoiu, nr. 45, jud. Cluj sau prin email la adresa secretariat@pontes.ro
Pentru clarificări și informaţii
privind modul de prezentare al ofertei vă rugăm să ne contactaţi la adresa de mai sus, sau telefonic la
numărul: 0734035845, Persoană de contact: Georgescu Marilena–
asistent proiect
Reprezentant,
Rădulescu Florentin Cristian
Publicat de: Emanuel Boboiu (secretar Pontes) în 21.10.2016 Vizualizări: 893 secţiunea: NoutăţiProiecte şi activităţi
|