Prima pagină > Noutăţi > Proiecte şi activităţi > Anunţ achiziţie directă
Anunţ achiziţie directă
ANUNŢ –ACHIZIŢIE DIRECTĂ
pentru proiectul “PAȘAPORT DE SUCCES PENTRU
COPII ȘI TINERI CU DEFICIENȚE DE VEDERE”-SEE PEH 090
În atenţia operatorilor
economici interesaţi
1. Achizitor: ASOCIAȚIA
PONTES, sediu social Cluj-Napoca, str. Ilie Măcelaru, nr. 7A, jud. Cluj, CIF 19206797
2. Sursa de finanţare:Apelul COERENT-
facilitatea PLUS, din cadrul
programului RO10 ”Copii și tineri aflați în situație de risc și inițiative
locale și regionale pentru reducerea inegalităților naționale și pentru
promovarea incluziunii sociale”, program derulat în cadrul Mecanismului
Financiar al Spațiului Economic European (SEE), 2009-2014, contract de finanțare
nr. 09/H/SEE/07.05.2015.
3. Informaţii achiziţie:în temeiul prevederilor Legii 98/2016 privind achizițiile publice, Hotărârii
nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din
legea 98/2016 privind achizițiile publice, Asociația Pontes în calitate de
persoană juridică asimilată autorităților contractante conform cap. 1, punctul
1.5 din Ordinul 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile
solicitanților/beneficiarilor private pentru atribuirea contractelor de
furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fondurile europene lansează ACHIZIŢIA
DIRECTĂ în vederea achiziţionării serviciilor de catering- CPV 55520000-1.
4. Valoarea
estimată totală a serviciilor este de 275,20 lei (fără TVA).
5.Modalitatea de
atribuire:
achiziţie directă
6. Procedura de atribuire: prețul cel mai scăzut
7. Descrierea
serviciilor achiziționate:
Data
|
Servicii achiziționate
|
Cant
|
Preț unitar (fără TVA)
|
Valoare (fără TVA)
|
19.10.2016
|
Vor
fi achiziționate servicii de catering pentru 10 persoane, constând în: 10
pizza diferite sortimente (min.550 g/buc), sos de roșii dulce, sos picant,
băuturi răcoritoare (min 250 ml/pers). Comanda va fi lansată în data de 24.09.2016, în funcție de preferințele
participanților la activitate, în limita a 27,52 lei/persoană (fără TVA).
Serviciile
vor fi prestate la Liceul Special pentru Deficienți de Vedere, Cluj-Napoca,
Calea Dorobanților, nr. 31.
|
1
|
275,20
lei
|
275,20
lei
|
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 18.10.2016,
ora 12:00;
9. Data stabilirii ofertei câştigătoare: 18.10.2016, ora 12:30.
10. Adresa la care se transmit
ofertele: Asociația Pontes, str. Traian
Moșoiu, nr. 45, jud. Cluj sau prin email la adresa secretariat@pontes.ro
Pentru clarificări și informaţii
privind modul de prezentare al ofertei vă rugăm să ne contactaţi la adresa de mai sus, sau telefonic la
numărul: 0734035845, Persoană de contact: Georgescu Marilena–
asistent proiect.
Reprezentant,
Rădulescu Florentin Cristian
Publicat de: Emanuel Boboiu (secretar Pontes) în 14.10.2016 Vizualizări: 905 secţiunea: NoutăţiProiecte şi activităţi
|