Pontes Backgammon, Joc de table Online si Offline

Diverse aplicatii create de membrii acestui forum
Scrie răspuns
I Tichir
Sublocotenent
Mesaje: 320
Membru din: 30 Sep 2007, 14:56

Mesaj de I Tichir »

Ar fi bine, daca mi-ar arata tabla de joc si in timp ce partenerul este la mutare. Deasemenea, ar fi utila posibilitatea de a reasculta un mesaj al jocului.
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

S-a mai propus problema cu "pipaitul" tablei cand e celalalt la mutare, doar ca nu prea stiu sub ce forma ar fi bine sa fie implementat acest lucru...
In prima faza asa era, mergeau sagetile cand se astepta actiunea partenerului de joc, doar ca in momentul cand acesta muta era riscul sa se "piarda faza"... Ar trebui sa ne gandim cum ar fi cel mai avantajos. In timp ce se merge pe tabla si celalalt face o mutare sa intrerupa fortat din "pipait" si sa ii spuna mutarea, sa se bazeze treaba pe vizualizarea unui istoric al partidei?...
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Grifnas
Sergent major
Mesaje: 59
Membru din: 12 Mar 2008, 19:54
Localitate: Nasaud

Mesaj de Grifnas »

Da, si eu cred ca ar fi foarte utila posibilitatea de a "pipai" tabla in timp ce partenerul de joc isi pregateste si efectueaza mutarile... desigur, ar putea aparea probleme de programare la care nu ma pricep, dar, personal, as prefera, daca s-ar putea in acelasi timp, ambele variante propuse de Manu, adica atat o tasta la apasarea careia sa se repete ultimul mesaj redat, cat si un istoric al partidei in care sa fie incluse si mesajele rapide... eventual sa se poata trece cu "tabb"-ul din zona de joc in cea de istoric si invers...
In alta ordine de idei, mi-ar placea un temporizator pentru durata analizei si a mutarilor facute de jucatori, asa incat partenerii sa poata stabili, de comun acord, asupra timpului permis pentru intarziere... daca timpul nu este limitat intr-un fel,orice partida poate dura la nesfarsit ceea ce nu stiu daca e convenabil pentru toata lumea...

Va multumesc!...
Grigore Frisan
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Cu "pipaitul" tablei si istorircul suntem intelesi, asa voi face, pana la urma se va putea vedea ce s-a mutat in istoric sau prin repetarea ultimului mesaj. In istoric punem doar mutarile si zarurile.

Cu temporizatorul... nu stiu... inca nu am auzis sa fie pe undeva limitat timpul la table, cred ca statul prea mult este intentionat, nu cred ca se pot face atatea calcule.

Cred ca luna aceasta va fi si noua versiune.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Grifnas
Sergent major
Mesaje: 59
Membru din: 12 Mar 2008, 19:54
Localitate: Nasaud

Mesaj de Grifnas »

Manu scrie:Cu temporizatorul... nu stiu... inca nu am auzis sa fie pe undeva limitat timpul la table, cred ca statul prea mult este intentionat, nu cred ca se pot face atatea calcule.
Cred ca luna aceasta va fi si noua versiune.
Multumesc... Sincer sa fiu, eu sunt multumit de joc si de functionalitatea lui si asa cum e... e foarte placut sa-l folosesc... imi place, dar, daca tot veni vorba de imbunatatiri... am propus si eu ce am crezut ca l-ar putea face si mai atractiv...

Inca odata, multumesc si... mult succes!...

Astept, cu nerabdare si cu incredere, noua versiune...
Grigore Frisan
I Tichir
Sublocotenent
Mesaje: 320
Membru din: 30 Sep 2007, 14:56

Mesaj de I Tichir »

Pentru a castiga timp, ar fi utila o combinatie de taste care sa iti spuna unde ai o singura piesa si esti vulnerabil.
Stefan_Ilioaica
Capitan
Mesaje: 503
Membru din: 12 Sep 2009, 21:00
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Stefan_Ilioaica »

salut la toti!
am incercat si eu jocul de table, si imi place cum este facut.
eu sa fiu sincer, nu prea ma pricep asa de bine la table.
imi poate recomanda cineva un joc de sah, de preferat sa se poata juca si online.
Stefan
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Se poate pune o tasta la care sa spuna cate piese descoperite sunt si sa inceapa sa enumere pozitiile conform tipului de notatie setat. Probabil ca tasta U ar fi buna pentru asa ceva.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Versiunea din 22 aprilie 2011

Mesaj de Manu »

Tocmai am lansat o noua versiune Pontes Backgammon.

Ce e nou:
  1. De acum in joc exista si un istoric. La apasarea tastei L se aude ultima actiune, totodata se sare la ultimul item in History List. Cu tasta K se ajunge la inceputul listei. Pentru a merge cate un pas prin aceasta, se apasa virgula, respectiv punctul. La cele doua semne, pe aranjamentul american al tastaturii sunt si semnele de mai mic si mai mare, deci se potriveste bine.
    E util istoricul in caz ca s-a pierdut un mesaj.
    Tasta Insert copiaza istoricul in starea lui actuala in clipboard.
  2. In jocurile online se poate de acum pipai tabla cand partenerul de joc este la mutare. In momentul in care partenerul de joc termina de mutat, cursorul se repozitioneaza pe punctul din momentul turei anterioare, ca in versiunea dinainte.
  3. Istoricul tuturor jocurilor. De acum, partidele jucate sau incepute se salveaza automat pe calculator. In grupul Pontes Backgammon din Pontes Games din Start Menu, Programs exista o iconita numita My Games Folder.
    Aici se pot gasi foldere separate pentru fiecare tip de joc. In folderul Online vor exista foldere pentru fiecare partener cu care s-a jucat cel putin o data. Exista si folderul Unfinished, aici pot fi gasite jocurile neterminate, dar in care au existat cel putin 4 mutari.
    Partidele sunt fisiere TXT, avand ca titlu "anul luna ziua ora" la care s-a terminat partida respectiva.
    Continutul folderului My Games poate fi sters oricand, partidele se vor salva in continuare, iar colectia continua sa fie incepand din acel moment.
  4. Viteza vocii SApi5 este salvata de acum cand este modificata cu F7 / F8.
  5. Apasand tasta U se va spune cate piese vulnerabile sunt pe tabla, de exemplu "Alb 3, Negru 1".
  6. In meniuri se poate de acum sari la inceputul sau la sfarsitul listei de optiuni cu tastele Home, respectiv End.
  7. Au fost fixate anumite buguri minore.
Astept semnalarea erorilor sau propuneri de imbunatatire.

La cei care au deja instalat jocul, va aparea notificarea de versiune noua la lansarea acestuia. Apasandu-se Y (Yes) / D (Da), caseta de Run / Download va aparea automat.

Link-ul de download direct este:
Download Pontes Backgammon, ultima versiune
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

In sfarsit cei de la www.audiogames.net au pus si Backgammon-ul nostru in lista lor de jocuri, este la litera P in acel combo:
Pontes Backgammon Review
A facut, zic eu, o prezentare avantajoasa, se pare ca i-a placut administratorului de acolo, de fapt a si cumparat un exemplar chiar azi.

Ar mai fi de facut la table un nivel Difficult, apoi ne putem apuca de altceva, ceva mai de actiune.

Astept sugestii pentru table, ce ar mai fi de facut asa in final, inainte de traducerea in romana si inainte de a-l considera incheiat.

Acum dupa sarbatori vom incepe si un campionat in Pontes Virtual Club. Cine doreste sa se inscrie, poate incepe sa anunte, dar oricum vom vorbi si asa din aproape in aproape.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
I Tichir
Sublocotenent
Mesaje: 320
Membru din: 30 Sep 2007, 14:56

Mesaj de I Tichir »

Ar fi bine, daca s-ar putea schimba sintetizorul printr-o comanda de taste.
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Exact asupra acestui aspect am discutat in ultimele 3 zile cu Philip Bennefall. El a facut functiile pentru Speak cu SApi5 printr-o librarie de C++ cam limitata in aceasta privinta, dar a gasit o solutie mai buna prin COM-uri si se va putea schimba vocea SApi5 on the fly, chiar si pitchul si altele de felul acesta.

Deocamdata, versiunea urmatoare va avea sigur un nivel Difficult si ceva nivele Adventures, gen Computer has only 6 6, ori Computer has only doubles etc.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Backgammon Score Boards

Mesaj de Manu »

Azi noapte am creat, de fapt Stefan a lucrat cu adevarat pe cod, pagina pentru cei mai buni jucatori sau cei care joaca mai mult, cum vreti sa-i spuneti.
Sunt doua tabele, unul pentru jocurile online si unul pentru jocurile offline.
Va fi un tabel separat in viitor pentru nivelul Difficult.

Apar acum primii 10 ca numar de puncte stranse.

Vedeti pagina Top 10 pentru jocul Pontes Backgammon

Nu uitati ca atat topurile , cat si statisticile si alte informatii se gasesc la www.backgammon.pontes.ro
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

In curand vor fi tablele jucabile si cu vocea screen reader-ului, a fost implementat alaturi de alte noutati si suport pentru JAWS, Window-Eyes si System Access, acum se lucreaza la NVDA.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Intr-un final am gasit si dispozitia necesara sa creez nivelul difficult pentru table, o mostra de inteligenta artificiala. :) Eu zic ca am reusit sa il invat sa joace destul de bine, stie sa faca porti, sa se descopere cat mai putin posibil, sa mute primele zaruri asa cum trebuie, cu poarta la 61, 42, 53 etc, sa scoata cate o piesa a adversarului etc.

Sper sa iasa cat mai repede si versiunea noua de BGT, cu aceea avantajul va fi ca pot face la un joc precum tablele sa mearga si cu JAWS-ul activ sagetile, tasta escape etc.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Scrie răspuns