Memory Train, un joc pentru Symbian
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Memory Train, un joc pentru Symbian
Am postat la IT and C acest topic pentru ca eu il vad din perspectiva scrierii, nu a utilizarii lui (a joculetului).
Pontes Memory Train este un joc pentru telefoanele Nokia cu Symbian.
Acesta poate fi jucat atat de persoane vazatoare, cat si de nevazatori. A fost testat cu Nuance Talks.
Dupa instalarea jocului, in meniu exista doua moduri principale: Mod joc si Mod antrenament. In modul antrenament se pot invata sunetele si imaginile care reprezinta 4 animale posibile: elefant, caine, pisica si leu.
Fiecare animal are o tasta corespunzatoare dintre cele 4 sageti sau tastele numerice 2, 4, 6, respectiv 8.
Scopul este crearea unui sir cat mai lung de animale care creste la fiecare tura, incepand de la 1 pana la cat se reuseste. La fiecare tura, sirul este repetat de telefon cu animalul adaugat, iar jucatorul trebuie sa repete in aceeasi ordine succesiunea. Recordul este automat salvat.
Practic este un joc de dezvoltare a memoriei si a vigilentei.
In meniu exista mai multe optiuni precum:
Activarea sau dezactivarea imaginilor sau a sunetelor,
Setarea volumului sunetelor intre 5 si 100,
Setarea marimii scrisului intre 8 si 50,
Afisarea si resetarea recordului,
Activarea sau dezactivarea mentinerii ecranului activ etc.
Jocul este gratuit, pentru a-l activa este necesar dupa o zi de incercare trimiterea unui SMS la pret standard in reteaua Orange. Acest SMS este pentru statistica. SMS-ul este trimis automat cand se alege activarea jocului.
L-am scris in M, prin asta mi-am constituit un sablon pentru alte jocuri pentru telefoane cu Symbian, care sper sa fie mult mai complexe.
Link direct de download:
Arhiva cu fisierele Pontes Memory Train
Arhiva contine 2 fisiere .txt cu informatii, in engleza si romana, precum si 4 fisiere .sis, versiunile engleza si romana pentru Symbian editia a doua si editia a treia.
Vad ca nu face nimeni jocuri pentru Symbian, nu se programau nici chiar inainte cand era inca de perspectiva acest sistem de operare, ma refer la jocuri accesibile cu Talks sau audio.
Totusi, ne mai putem folosi de Symbian pana trecem perioada de tranzitie catre alte sisteme de telefon, probabil iPhone, Android sau Windows.
www.games.pontes.ro
Pontes Memory Train este un joc pentru telefoanele Nokia cu Symbian.
Acesta poate fi jucat atat de persoane vazatoare, cat si de nevazatori. A fost testat cu Nuance Talks.
Dupa instalarea jocului, in meniu exista doua moduri principale: Mod joc si Mod antrenament. In modul antrenament se pot invata sunetele si imaginile care reprezinta 4 animale posibile: elefant, caine, pisica si leu.
Fiecare animal are o tasta corespunzatoare dintre cele 4 sageti sau tastele numerice 2, 4, 6, respectiv 8.
Scopul este crearea unui sir cat mai lung de animale care creste la fiecare tura, incepand de la 1 pana la cat se reuseste. La fiecare tura, sirul este repetat de telefon cu animalul adaugat, iar jucatorul trebuie sa repete in aceeasi ordine succesiunea. Recordul este automat salvat.
Practic este un joc de dezvoltare a memoriei si a vigilentei.
In meniu exista mai multe optiuni precum:
Activarea sau dezactivarea imaginilor sau a sunetelor,
Setarea volumului sunetelor intre 5 si 100,
Setarea marimii scrisului intre 8 si 50,
Afisarea si resetarea recordului,
Activarea sau dezactivarea mentinerii ecranului activ etc.
Jocul este gratuit, pentru a-l activa este necesar dupa o zi de incercare trimiterea unui SMS la pret standard in reteaua Orange. Acest SMS este pentru statistica. SMS-ul este trimis automat cand se alege activarea jocului.
L-am scris in M, prin asta mi-am constituit un sablon pentru alte jocuri pentru telefoane cu Symbian, care sper sa fie mult mai complexe.
Link direct de download:
Arhiva cu fisierele Pontes Memory Train
Arhiva contine 2 fisiere .txt cu informatii, in engleza si romana, precum si 4 fisiere .sis, versiunile engleza si romana pentru Symbian editia a doua si editia a treia.
Vad ca nu face nimeni jocuri pentru Symbian, nu se programau nici chiar inainte cand era inca de perspectiva acest sistem de operare, ma refer la jocuri accesibile cu Talks sau audio.
Totusi, ne mai putem folosi de Symbian pana trecem perioada de tranzitie catre alte sisteme de telefon, probabil iPhone, Android sau Windows.
www.games.pontes.ro
Ultima oară modificat 29 Aug 2011, 21:24 de către Manu, modificat 1 dată în total.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Locotenent - colonel
- Mesaje: 1063
- Membru din: 15 Mar 2008, 15:50
- Localitate: Cluj-Napoca
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Desi nu am studiat chestiunea Symbianului editia a cincia, nu am posibilitatea sa testez, am adaugat in arhiva de pe site si cate un fisier pentru engleza si romana, .sis creat pentru 5th Edition.
Poate se nimereste cineva intr-o astfel de situatie si ar incerca joculetul.
Poate se nimereste cineva intr-o astfel de situatie si ar incerca joculetul.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Apreciez in mod deosebit munca depusa! Cred ca jocurile pentru telefon, sunt binevenite atunci cand vrem sa treaca timpul intr-un mod mai placut, de exemplu cand asteptam la rand la comisia de expertiza. As prefera niste jocuri de zaruri simple si mai relaxante cum ar fi Yahtzee sau Skunk. La acesta din urma este o versiune pentru calculator dar nu se poate juca online. Ar fi interesant, daca s-ar putea face o versiune pentru Symbian a jocului de table.
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Yahtzee e usor de facut. De table nu cred ca as avea nervi... varianta pentru calculator are foarte mult cod, sunt mii de randuri.
Eu ma gnadeam la un X/0 cu careu de 7 pe 6 sau customizabil, dar va trebui sa ma decid de care joc ma apuc, poate fi si un Yahtzee... ideea e buna.
Eu ma gnadeam la un X/0 cu careu de 7 pe 6 sau customizabil, dar va trebui sa ma decid de care joc ma apuc, poate fi si un Yahtzee... ideea e buna.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Da, chiar ma gandeam sa mai pun in meniu si aceasta optiune,dar... am zis ca deja are 12 itemi si pare cam ciudat pentru un atat de simplu joc, un atat de mare meniu.
Un avantaj este totusi faptul ca nu trebuie asteptat dupa fiecare sunet, tastele pot fi apasate rapid in succesiunea corecta,a poi doar trebuie asteptat mesajul de confirmare.
Nu mai adaug chiar acum optiunea de dezactivare a sunetelor la rezolvare, cel mai rau e ca trebuie recompilat pentru 3 versiuni de Symbian in doua limbi, treaba asta facandu-se online, deci... prea multa munca pentru putin.
Deocamdata, dupa cum am spus, am facut acest PMT mai mult sa am un sablon, imi e mai usor acum sa ma axez la un nou joc doar pe partea stricta de joc, optiuni precum vizualizare sau resetare record, activare, setare volum sunete etc fiind deja create, deci utilizabile si in viitor.
Daca s-ar oferi cineva sa testeze in viitor jocurile inainte de a le crea sis final... ar fi mult mai bine, astfel nu as mai omit euna alta.
Pentru astfel de teste va trebui ca persoana respectiva sa instaleze pe telefon M-Shell, environmentul pentru M care este accesibil in totalitate cu Talks, iar cu acesta sa deschida fiserul sursa pe care l-as pune usor in dropbox. Altfel e foarte greu sa tot fac online .sis-uri, sa le tot trimit, iar testerul sa le tot instaleze intruna de la inceput. Avand acel M-Shell totul s-ar reduce la copierea unui fisier si deschiderea lui, rezultatul ar fi chiar jocul deschis in starea lui din acel moment.
Un avantaj este totusi faptul ca nu trebuie asteptat dupa fiecare sunet, tastele pot fi apasate rapid in succesiunea corecta,a poi doar trebuie asteptat mesajul de confirmare.
Nu mai adaug chiar acum optiunea de dezactivare a sunetelor la rezolvare, cel mai rau e ca trebuie recompilat pentru 3 versiuni de Symbian in doua limbi, treaba asta facandu-se online, deci... prea multa munca pentru putin.
Deocamdata, dupa cum am spus, am facut acest PMT mai mult sa am un sablon, imi e mai usor acum sa ma axez la un nou joc doar pe partea stricta de joc, optiuni precum vizualizare sau resetare record, activare, setare volum sunete etc fiind deja create, deci utilizabile si in viitor.
Daca s-ar oferi cineva sa testeze in viitor jocurile inainte de a le crea sis final... ar fi mult mai bine, astfel nu as mai omit euna alta.
Pentru astfel de teste va trebui ca persoana respectiva sa instaleze pe telefon M-Shell, environmentul pentru M care este accesibil in totalitate cu Talks, iar cu acesta sa deschida fiserul sursa pe care l-as pune usor in dropbox. Altfel e foarte greu sa tot fac online .sis-uri, sa le tot trimit, iar testerul sa le tot instaleze intruna de la inceput. Avand acel M-Shell totul s-ar reduce la copierea unui fisier si deschiderea lui, rezultatul ar fi chiar jocul deschis in starea lui din acel moment.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Perfect atunci, cand ma apuc de noul joc va trimit fisierele si informatiile necesare, precum si invitatia la acceptarea unui folder sherat prin Dropbox.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Sergent major
- Mesaje: 89
- Membru din: 20 Aug 2009, 23:44
- Localitate: Timisoara
- Contact:
Salutare tuturor! Am jucat un astfel de joc, la un dispozitiv pentru nevazatori (nu stiu exact cum se numea nici dispozitivul, nici jocul), avea ca si sunetele unui pian, m-as bucura daca ati putea face ca sa contina sunete de pian, cu note de la do, la do, adica un total de opt note. Acel joc reda segvente de mai multe note, depinzand de nivelul la care s-a ajuns. Am cautat un astfel de joc chiar pentru Windows, dar ar fi si mai interesanta realizarea lui pentru sistemul de operare Symbian!
Renunta la ce nu poti pastra, pentru a castiga ce nu poti pierde!!!
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
De putut pot sa il fac, e practic o variatiune pe aceeasi tema, dar... nu stiu daca m-as mai apuca acum de asa ceva, putin au ureche muzicala sa il joace...
Au facut 4 joculete foarte simple si cei de la Code Factory, unul dintre ele era exact cel de care spui tu, cel cu notele muzicale.
Daca ai pe telefon Mobile Speak complet, poti instala si joculetele de la ei.
Au facut 4 joculete foarte simple si cei de la Code Factory, unul dintre ele era exact cel de care spui tu, cel cu notele muzicale.
Daca ai pe telefon Mobile Speak complet, poti instala si joculetele de la ei.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Sergent major
- Mesaje: 89
- Membru din: 20 Aug 2009, 23:44
- Localitate: Timisoara
- Contact: