Pontes Backgammon, Joc de table Online si Offline
Scris: 14 Ian 2011, 00:31
Pentru ca am inceput sa lucram la noul Pontes Backgammon (joc de table), cred ca e bine sa fie si un topic unde sa discutam putin problemele care apar pe parcurs, sugestiile etc.
Numarul celor care testeaza in prezent e suficient:
Grigore Frisan, Velicu Gruia, Aurel Patru, Sorin Tata, Ioan Tichir.
Sper sa putem duce la capat munca si sa se poata juca in viitor o partida de table ca lumea, online, avand o masa cat mai prietenoasa, usor de manevrat si de "pipait".
pun si aici Change Log-ul de pana acum, ca sa fie o baza pentru discutiile ulterioare.
----------
Pana in 8 ianuarie 2011:
- Functioneaza Test Speakers, testarea boxelor sau a castilor.
- La Start New Game, in joc Se poate deplasa cursorul cu sageti stanga dreapta pe toata tabla, fara sa fie necesara deocamdata utilizarea sagetilor sus-jos.
- Alt + F4 inchide jocul.
- Escape inchide jocul din Meniu sau duce in meniu din joc.
--------
10 ianuarie 2011:
- Am rezolvat tabla din punct de vedere auditiv. Pana la urma am facut ca pasii sa fie de la minus 22 pana la plus 22 din 4 in 4, astfel incat langa peretele din mijloc sa fie la 2 si la minus 2, iar pe zero sa se auda dingul. Initial era din 3 in 3, Grigore a sugerat din 4 in 4 doar ca nu eram sigur ca se mai distinge pe slide stanga dreapta diferenta la marginile prea indepartate.
- acum trebuie atat din perspectiva albului, cat si dintr-a negrului sa se mute ok cursorul, cu F12 se poate roti tabla de proba.
- Cu F11 se poate afla pozitia reala, cea interna de care ma folosesc pentru mutari si alte actiuni.
Practic fiind casa in partea albului la mana dreapta a acestuia, acolo este casuta 0. Se merge apoi circular pana la 23 in ordinea acelor de ceasornic.
Asadar, capatul casei negrului este la 23.
Pentru alb suna in dreapta de tot, aproape ca distanta, pozitia 0, pentru negru se aude mai departe, pe cealalta parte, in stanga de tot.
- Control, Alt, Enter opresc mesajele sau fac un fade out rapid la sigla, sa nu se asculte tot timpul in intregime. Fade outul este in aproape o secunda, scadere de la volumul standard 0 pana la minus 33 cu cate o unitate la interval de 25 milisecunde, dupa care se opreste.
----------
11 ianuarie 2011:
-Am implementat zarurile care in prezent se pot arunca la nesfarsit cu F5.
Acestea sunt spuse in ordine descrescatoare.
Sunetul este de la RS Games, doar ca l-am dublat la cadere sa para ca sunt doua zaruri, poate in viitor va fi ceva si mai bun.
Sunetul de zar se aude aleatoriu pe tabla, intre minus 15 si 15 stanga dreapta, intre minus 3 si 8 ca volum pentru adancime. De mentionat ca pasii pe partea apropiata ca volum sunt la 0, iar pasii pe partea opusa sunt la minus 11. Pe slide stanga dreapta pasii sunt intre minus 22 si 22 inclusiv, perioada inchisa.
----------
12 ianuarie 2011
- Am implementat un ceas. Daca JAWS este setat sa fie inactiv in jocul de table, ar trebui sa se poata vedea cat e ceasul, aceasta se poate momentan cu tasta C.
- Daca va fi setat din configurari, la fiecare sfert de ora se va auzi un cuc si ora. Acum implicit este setat sa se auda, deci daca programul ramane deschis, la fix suna cucul de patru ori si se anunta ora exacta, la fara un sfert suna de trei ori si se anunta ora etc. Inca nu am verificat decat la si jumatate, sper sa mearga si la restul de trei posibilitati.
Eventual vom pune aici si in viitor de prin Change Log, se mentine undeva un istoric.
Numarul celor care testeaza in prezent e suficient:
Grigore Frisan, Velicu Gruia, Aurel Patru, Sorin Tata, Ioan Tichir.
Sper sa putem duce la capat munca si sa se poata juca in viitor o partida de table ca lumea, online, avand o masa cat mai prietenoasa, usor de manevrat si de "pipait".
pun si aici Change Log-ul de pana acum, ca sa fie o baza pentru discutiile ulterioare.
----------
Pana in 8 ianuarie 2011:
- Functioneaza Test Speakers, testarea boxelor sau a castilor.
- La Start New Game, in joc Se poate deplasa cursorul cu sageti stanga dreapta pe toata tabla, fara sa fie necesara deocamdata utilizarea sagetilor sus-jos.
- Alt + F4 inchide jocul.
- Escape inchide jocul din Meniu sau duce in meniu din joc.
--------
10 ianuarie 2011:
- Am rezolvat tabla din punct de vedere auditiv. Pana la urma am facut ca pasii sa fie de la minus 22 pana la plus 22 din 4 in 4, astfel incat langa peretele din mijloc sa fie la 2 si la minus 2, iar pe zero sa se auda dingul. Initial era din 3 in 3, Grigore a sugerat din 4 in 4 doar ca nu eram sigur ca se mai distinge pe slide stanga dreapta diferenta la marginile prea indepartate.
- acum trebuie atat din perspectiva albului, cat si dintr-a negrului sa se mute ok cursorul, cu F12 se poate roti tabla de proba.
- Cu F11 se poate afla pozitia reala, cea interna de care ma folosesc pentru mutari si alte actiuni.
Practic fiind casa in partea albului la mana dreapta a acestuia, acolo este casuta 0. Se merge apoi circular pana la 23 in ordinea acelor de ceasornic.
Asadar, capatul casei negrului este la 23.
Pentru alb suna in dreapta de tot, aproape ca distanta, pozitia 0, pentru negru se aude mai departe, pe cealalta parte, in stanga de tot.
- Control, Alt, Enter opresc mesajele sau fac un fade out rapid la sigla, sa nu se asculte tot timpul in intregime. Fade outul este in aproape o secunda, scadere de la volumul standard 0 pana la minus 33 cu cate o unitate la interval de 25 milisecunde, dupa care se opreste.
----------
11 ianuarie 2011:
-Am implementat zarurile care in prezent se pot arunca la nesfarsit cu F5.
Acestea sunt spuse in ordine descrescatoare.
Sunetul este de la RS Games, doar ca l-am dublat la cadere sa para ca sunt doua zaruri, poate in viitor va fi ceva si mai bun.
Sunetul de zar se aude aleatoriu pe tabla, intre minus 15 si 15 stanga dreapta, intre minus 3 si 8 ca volum pentru adancime. De mentionat ca pasii pe partea apropiata ca volum sunt la 0, iar pasii pe partea opusa sunt la minus 11. Pe slide stanga dreapta pasii sunt intre minus 22 si 22 inclusiv, perioada inchisa.
----------
12 ianuarie 2011
- Am implementat un ceas. Daca JAWS este setat sa fie inactiv in jocul de table, ar trebui sa se poata vedea cat e ceasul, aceasta se poate momentan cu tasta C.
- Daca va fi setat din configurari, la fiecare sfert de ora se va auzi un cuc si ora. Acum implicit este setat sa se auda, deci daca programul ramane deschis, la fix suna cucul de patru ori si se anunta ora exacta, la fara un sfert suna de trei ori si se anunta ora etc. Inca nu am verificat decat la si jumatate, sper sa mearga si la restul de trei posibilitati.
Eventual vom pune aici si in viitor de prin Change Log, se mentine undeva un istoric.