Intre timp a fost facut un sistem mult mai facil de administrare a serviciului de asistenta IT Pontes.
1. Cel care administreaza tabelul cu orarul are un panou in care poate foarte usor doar scriind in niste campuri nume, telefon, ora etc., sa actualizeze in permanenta programul.
2. Tabelul cu orarul este generat automat in functie de informatiile din baza de date.
3. Sub meniul principal se afla tot timpul statusul asistentei IT, adica apare numele persoanei de serviciu, numarul de telefon, orele intre care este disponibil si link-uri de adaugare la contacte in skype, de sunat direct de acolo. Pentru a ajunge usor la acest status de conectare aflat in fiecare pagina a site-ului www.pontes.ro am pus sus de tot, pentru utilizatorii JAWS un link invizibil numit "Sari la status asistenta iIT Pontes", link in urma apasarii caruia JAWS sare direct in locul unde scrie persoana de serviciu si restul informatiilor.
De acum sper sa fie mult mai functional totul, prin metoda aceasta clientii vor intra mult mai usor in contact cu voluntarii de serviciu.
Pentru voluntari trebuie specificat ca neaparat sa isi seteze la skype ca sa poata fi vazut statusul pe internet, adica se merge in Tools la Option, acolo se ajunge pe General, iar cu o sageata in dreapta se ajunge la Privacy< cu tasta tab se merge pana la optiunea "Allow to show my status on the WEB", optiune care se bifeaza cu tasta spatiu sa fie Checked.
Serviciul Asistenta IT, putin mai programat
Moderator: Manu
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Serviciul Asistenta IT, putin mai programat
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)