Pontes Duel, un joc shooter online gratuit
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Pontes Duel, un joc shooter online gratuit
Note:
Discutia despre versiunea curenta, 1.2 incepe pe pagina 6, mesajul cu numarul 78. Pentru a ajunge direct la mesajul 48 se poate da paste in Address Bar la link-ul urmator:
http://www.pontes.ro/ro/forum/viewtopic ... c&start=78
Discutia despre versiunea 1.2 incepe pe pagina 4, mesajul cu numarul 48.
Discutia despre versiunea 1.1 incepe cu mesajul 20, al cincilea de pe a doua pagina a acestui topic.
Azi noapte am terminat impreuna cu Cornel un joculet online cu impuscaturi, Pontes Duel.
Doua jocuri intr-o zi este intr-adevar o coincidenta, Andreea a lansat tot azi Mozaicul, dar... asa s-a nimerit, incep sa fie deja pe alese.
Pontes Duel este un joc online in care doi parteneri se conecteaza si incep sa se dueleze.
Amandoi au o arma care se incarca cu 6 gloante care pot fi lansate cu tasta spatiu. Cand se termina incarcatura, este necesara o reincarcare cu tasta Enter, incarcarea fiind posibila doar dupa minim 3 secunde de la lansarea ultimului glont.
Cei doi se aud fiecare pe partea lui si se deplaseaza cu sagetile, prin apasare simpla cate un pas, prin mentinerea sagetii apasate fugind.
Cei doi se pot auzi reciproc cu toate miscarile lor, reincarcare, lovire de margini, fiecare pas, impuscatura, ratare sau nimerire etc.
Cand adversarul este nimerit din plin se pun doua puncte intr-o runda, cand este nimerit putin lateral se pune un punct, ambele tipuri de nimerire fiind marcate distinct sonor. Sunetele adversarului se aud mai departe, cele proprii mai aproape.
Cine ajunge primul la 15 puncte va castiga runda si urmatoarea tura porneste automat.
Cine ajunge primul la 10 runde castigate va fi invingator.
Taste utilizate:
Sageti stanga / dreapta deplaseaza jucatorul. Ca alternativa se pot folosi si tastele F si J.
Spatiul lanseaza un glont atata vreme cat mai exista incarcatura in pistol.
Enter reincarca arma. Ca alternativa pot fi folosite si tastele G si H, cele dintre F si J de care spuneam ca ar fi o alternativa la sageti pentru deplasare.
M anunta cate gloante mai sunt in pistol.
S anunta scorul rundei curente.
A anunta scorul general.
Page-up si Page-down ajusteaza volumul backgroundului sonor, implicit este incet, astfel incat sa nu incurce.
Alt + F4 inchide jocul.
Escape duce in meniu.
In meniu exista urmatoarele optiuni:
Hosta a new game: cine alege aceasta optiune va fi serverul in joc, el va astepta sa se conecteze un partener. Pentru a fi host trebuie sa fie o conexiune directa la internet sau, daca este router, sa fie portul 9995 UDP forwardat catre placa de retea prin care este legat computerul la net. De asemenea este necesara permiterea accesului prin firewall, la prima tentativa de a fi host, va aparea un dialog in care se apasa Allow / Permite sau Unblock / Deblocare.
A doua optiune din meniu este Connect to a Created Host: aici se intreaba IP-ul unui host creat. Partenerul de joc trebuie sa trimita inainte IP-ul. In aceasta versiune inca nu este intalnire fara a cunoaste IP-ul precum in jocul de table, facilitatea aceasta ar fi necesitat ceva timp de implementare, jocul de fata a fost creat in 3 seri si o noapte, tablele in vreo 3 luni.
O alta optiune din meniu este Training mode: aici se pot face antrenamente, apare un partener virtual care bate pasul pe loc intr-o pozitie random. Trebuie mers in fata lui si impuscat. Dupa o nimerire partenerul virtual se muta aleatoriu in alta parte.
Test the Speakers: se pot testa boxele sau castile, astfel incat sa fie sigur ca sunt in pozitia corecta.
Ultima optiune inainte de Exit este Copy your IP into clipboard: apasand pe aceasta, IP-ul personal va fi copiat in clipboard, astfel incat un host il poate trimite unui partener client.
Nu este nevoie de versiune in limba romana, in timpul jocului se vorbeste prea putin, iar scorurile, numarul de gloante sunt anuntate doar prin numere, astfel incat si o voce in limba romana ar vorbi inteligibil pentru cine nu cunoaste deloc limba engleza.
Jocul este alert, dinamic, dupa fiecare runda se anunta prin sunete specifice victoria sau infrangerea, se da automat un start rasunator urmatoarei runde.
Ii multumesc lui Cornel cu care am testat tot timpul jocul, care a facut rost, pe sub mana uneori, de majoritatea sunetelor. Ne-a prins azi ora 6 dimineata in cautarea unei solutii pentru o problema: la terminarea unei runde, daca sa zicem ca jucatorii erau la scorul 14 - 14 si se impuscau simultan, se tinea minte ca ambii ar cam trebui sa castige. Pana la urma am rezolvat si se ia in considerare cel care a apasat spatiul nimerind cu o fractiune de secunda mai repede.
Daca sunt remarci de facut, sugestii pentru o eventuala noua versiune, astept.
Cand ar aparea o noua versiune, instalarea acesteia va fi obligatorie, jocul nu va mai functiona pana nu va fi actualizat.
Mentionez ca la www.games.pontes.ro sau la www.scripts.pontes.ro unde apare jocul, apare si numarul de runde jucate de-a lungul timpului, terminarea unei runde fiind singura informatie transmisa spre server, fara a fi inregistrata vreo alta informatie.
Download de la link-ul urmator:
Pontes Duel setup.exe
Discutia despre versiunea curenta, 1.2 incepe pe pagina 6, mesajul cu numarul 78. Pentru a ajunge direct la mesajul 48 se poate da paste in Address Bar la link-ul urmator:
http://www.pontes.ro/ro/forum/viewtopic ... c&start=78
Discutia despre versiunea 1.2 incepe pe pagina 4, mesajul cu numarul 48.
Discutia despre versiunea 1.1 incepe cu mesajul 20, al cincilea de pe a doua pagina a acestui topic.
Azi noapte am terminat impreuna cu Cornel un joculet online cu impuscaturi, Pontes Duel.
Doua jocuri intr-o zi este intr-adevar o coincidenta, Andreea a lansat tot azi Mozaicul, dar... asa s-a nimerit, incep sa fie deja pe alese.
Pontes Duel este un joc online in care doi parteneri se conecteaza si incep sa se dueleze.
Amandoi au o arma care se incarca cu 6 gloante care pot fi lansate cu tasta spatiu. Cand se termina incarcatura, este necesara o reincarcare cu tasta Enter, incarcarea fiind posibila doar dupa minim 3 secunde de la lansarea ultimului glont.
Cei doi se aud fiecare pe partea lui si se deplaseaza cu sagetile, prin apasare simpla cate un pas, prin mentinerea sagetii apasate fugind.
Cei doi se pot auzi reciproc cu toate miscarile lor, reincarcare, lovire de margini, fiecare pas, impuscatura, ratare sau nimerire etc.
Cand adversarul este nimerit din plin se pun doua puncte intr-o runda, cand este nimerit putin lateral se pune un punct, ambele tipuri de nimerire fiind marcate distinct sonor. Sunetele adversarului se aud mai departe, cele proprii mai aproape.
Cine ajunge primul la 15 puncte va castiga runda si urmatoarea tura porneste automat.
Cine ajunge primul la 10 runde castigate va fi invingator.
Taste utilizate:
Sageti stanga / dreapta deplaseaza jucatorul. Ca alternativa se pot folosi si tastele F si J.
Spatiul lanseaza un glont atata vreme cat mai exista incarcatura in pistol.
Enter reincarca arma. Ca alternativa pot fi folosite si tastele G si H, cele dintre F si J de care spuneam ca ar fi o alternativa la sageti pentru deplasare.
M anunta cate gloante mai sunt in pistol.
S anunta scorul rundei curente.
A anunta scorul general.
Page-up si Page-down ajusteaza volumul backgroundului sonor, implicit este incet, astfel incat sa nu incurce.
Alt + F4 inchide jocul.
Escape duce in meniu.
In meniu exista urmatoarele optiuni:
Hosta a new game: cine alege aceasta optiune va fi serverul in joc, el va astepta sa se conecteze un partener. Pentru a fi host trebuie sa fie o conexiune directa la internet sau, daca este router, sa fie portul 9995 UDP forwardat catre placa de retea prin care este legat computerul la net. De asemenea este necesara permiterea accesului prin firewall, la prima tentativa de a fi host, va aparea un dialog in care se apasa Allow / Permite sau Unblock / Deblocare.
A doua optiune din meniu este Connect to a Created Host: aici se intreaba IP-ul unui host creat. Partenerul de joc trebuie sa trimita inainte IP-ul. In aceasta versiune inca nu este intalnire fara a cunoaste IP-ul precum in jocul de table, facilitatea aceasta ar fi necesitat ceva timp de implementare, jocul de fata a fost creat in 3 seri si o noapte, tablele in vreo 3 luni.
O alta optiune din meniu este Training mode: aici se pot face antrenamente, apare un partener virtual care bate pasul pe loc intr-o pozitie random. Trebuie mers in fata lui si impuscat. Dupa o nimerire partenerul virtual se muta aleatoriu in alta parte.
Test the Speakers: se pot testa boxele sau castile, astfel incat sa fie sigur ca sunt in pozitia corecta.
Ultima optiune inainte de Exit este Copy your IP into clipboard: apasand pe aceasta, IP-ul personal va fi copiat in clipboard, astfel incat un host il poate trimite unui partener client.
Nu este nevoie de versiune in limba romana, in timpul jocului se vorbeste prea putin, iar scorurile, numarul de gloante sunt anuntate doar prin numere, astfel incat si o voce in limba romana ar vorbi inteligibil pentru cine nu cunoaste deloc limba engleza.
Jocul este alert, dinamic, dupa fiecare runda se anunta prin sunete specifice victoria sau infrangerea, se da automat un start rasunator urmatoarei runde.
Ii multumesc lui Cornel cu care am testat tot timpul jocul, care a facut rost, pe sub mana uneori, de majoritatea sunetelor. Ne-a prins azi ora 6 dimineata in cautarea unei solutii pentru o problema: la terminarea unei runde, daca sa zicem ca jucatorii erau la scorul 14 - 14 si se impuscau simultan, se tinea minte ca ambii ar cam trebui sa castige. Pana la urma am rezolvat si se ia in considerare cel care a apasat spatiul nimerind cu o fractiune de secunda mai repede.
Daca sunt remarci de facut, sugestii pentru o eventuala noua versiune, astept.
Cand ar aparea o noua versiune, instalarea acesteia va fi obligatorie, jocul nu va mai functiona pana nu va fi actualizat.
Mentionez ca la www.games.pontes.ro sau la www.scripts.pontes.ro unde apare jocul, apare si numarul de runde jucate de-a lungul timpului, terminarea unei runde fiind singura informatie transmisa spre server, fara a fi inregistrata vreo alta informatie.
Download de la link-ul urmator:
Pontes Duel setup.exe
Ultima oară modificat 21 Feb 2012, 01:44 de către Manu, modificat de 3 ori în total.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
duel
este unul dintre cele mai alerte jocuri si in plus plin de suspans; pana cand se vor obisnui amatorii cu realizarea conexiunii, suntem disponibili, cel putin eu, sa fim host si sa oferim sfaturi; merita incercat - cine stie - poate organizam si un turnir!
Cornel
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
A inregistrat Cornel trei runde jucate cu mine, asta pentru a putea asculta toata lumea o demonstratie, suna chiar alert.
In timpul jocului mai apasa din cand in cand S pentru scorul din runda curenta sau A pentru scorul pe runde.
Primul numar anuntat este scorul celui care apasa S sau A.
De la link-ul urmator se poate copia fisierul MP3, are o marime sub 3 mega:
http://www.pontes.ro/ro/divertisment/ga ... ration.mp3
Vad ca deja joculetul a fost instalat de 52 de ori in prima zi.
In timpul jocului mai apasa din cand in cand S pentru scorul din runda curenta sau A pentru scorul pe runde.
Primul numar anuntat este scorul celui care apasa S sau A.
De la link-ul urmator se poate copia fisierul MP3, are o marime sub 3 mega:
http://www.pontes.ro/ro/divertisment/ga ... ration.mp3
Vad ca deja joculetul a fost instalat de 52 de ori in prima zi.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Da, poate ca nu ar strica si jocul offline, acel Training Mode fiind util doar pentru a exersa trasul la tinta.
Sa vedem in functie de dispozitia pe care o voi avea, deocamdata ar mai fi asa de multe in plan: interfata grafica la table, versiune noua la Pontes Dictionary, un client FTP, toate sunt incepute si asteapta. Incet-incet... vor mai fi si finalizate sper.
Daca se taie pensiile si probabil ca nu va mai avea rost sa merg la lucru... o sa am timp sa fac multe jocuri; glumesc desigur
Sa vedem in functie de dispozitia pe care o voi avea, deocamdata ar mai fi asa de multe in plan: interfata grafica la table, versiune noua la Pontes Dictionary, un client FTP, toate sunt incepute si asteapta. Incet-incet... vor mai fi si finalizate sper.
Daca se taie pensiile si probabil ca nu va mai avea rost sa merg la lucru... o sa am timp sa fac multe jocuri; glumesc desigur
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Capitan
- Mesaje: 503
- Membru din: 12 Sep 2009, 21:00
- Localitate: Bucuresti
as avea cateva sugestii:
in primul rand, sa putem pune pauza la joc in caz ca unul dintre parteneri va fi plecat ceva timp de la calculator.
o a doua sugestie ar fi aceea de a face rundele cu diferite ambiante, ca in jocurile pentru vazatori.
de exemplu, sa fie intr-o runda ambianta de padure si pasii sa se auda ca in padure, ambianta de strada si pasi specifici, etc.
dupa mine ar fi bine sa fie cat mai multe ambiante, iar acestea sa vina random.
eventual, mai pot face rost de ambiante daca este nevoie.
in primul rand, sa putem pune pauza la joc in caz ca unul dintre parteneri va fi plecat ceva timp de la calculator.
o a doua sugestie ar fi aceea de a face rundele cu diferite ambiante, ca in jocurile pentru vazatori.
de exemplu, sa fie intr-o runda ambianta de padure si pasii sa se auda ca in padure, ambianta de strada si pasi specifici, etc.
dupa mine ar fi bine sa fie cat mai multe ambiante, iar acestea sa vina random.
eventual, mai pot face rost de ambiante daca este nevoie.
Stefan
Adevarul e ca cerem prea multe de la un joc free. Ce am sesizat ca eruare: mi s-a intamplat sa inceapa runda, sa aud strigatul care ma anunta ca am fost ranit si in secunda urmatoare sa se inchida runda. Am verificat cu tasta A care anunta scorul la runde si, desi acesta nu a fost modificat, m-am trezit ca am pierdut jocul, viteazul de mine.
runda pierduta
ITikir a semnalat o problema referitoare la incheierea intempestiva a unei runde: ce se intampla: daca o runda este foarte echilibrata - se ajunge la 14 la 14 si ambii jucatori trag ultimele focuri, nimerindu-se si punctand ambii, castigatorul este dat totusi la miimi de secunda, adica cine a tras si a punctat primul (e ca la atletism sosirea la fotografie); asadar runda se incheie, dar in soft raman incarcate si focurile celui care a pierdut runda si acestea se varsa in runda urmatoare; de aceea se aud acele sunete de ranire chiar daca la inceputul rundei nu s-a tras; insa de retinut este ca acestea nu se puncteaza - runda incheiata brusc nu intra in scor e doar un mic interludiu neluat in calcul; Manu, cu siguranta va elimina la un update acest inconvenient care e de ordin sonor doar, fara pondere in economia meciului.
Cornel
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Cornel a spus exact cum stau lucrurile, pentru aceasta problema am stat noi la teste in noaptea dinaintea lansarii. Fiindca este primul joc online alert pe care l-am facut astfel incat trebuie sa contina atat date transmise reiable, cat si unreliable, adica obligatoriu sau neobligatoriu de ajuns la celalalt prin retea, a trebuit cautat un mod prin care sa nu se mai cuantifice o informatie transmisa reliable daca ea este cu intarziere si nu mai are valoare in economia jocului. Solutia adoptata ar fi fost de folos si in cazul auzirii startului dublu fals pentru urmatoarea runda, dar omiterea este din cauza grabei si timpului inaintat. Intr-un update cu siguranta va fi rezolvata problema, important e ca nu este decat o eroare legata de forma.
Un update va fi cu siguranta, vad ca jocul este instalat in multe calculatoare, deja in nici 4 zile a fost instalat de peste o suta de ori.
Foarte buna ar fi intalnirea fara IP, pentru aceasta va trebui sa fie un sistem in care sa mearga orice joc online nou, astfel incat o astfel de facilitate sa nu necesite timp separat de implementare.
Eu ma gandesc ca dezvoltare sa fie adaugate mai multe tipuri de arme, de sunet al pasilor, amiante etc. Este destul de simplu de implementat, totul e sa avem sunete.
Probabil ca dificultate in plus dupa o vreme de joc ar fi sa creasca latimea terenului, sa scada numarul de gloante la incarcare etc. Prin discutii pe aici putem stabili incet o directie de dezvoltare. Totul e sa ramana duel si cam in acelasi stil. Astfel este si foarte usor de adaugat si de finisat una alta.
Un update va fi cu siguranta, vad ca jocul este instalat in multe calculatoare, deja in nici 4 zile a fost instalat de peste o suta de ori.
Foarte buna ar fi intalnirea fara IP, pentru aceasta va trebui sa fie un sistem in care sa mearga orice joc online nou, astfel incat o astfel de facilitate sa nu necesite timp separat de implementare.
Eu ma gandesc ca dezvoltare sa fie adaugate mai multe tipuri de arme, de sunet al pasilor, amiante etc. Este destul de simplu de implementat, totul e sa avem sunete.
Probabil ca dificultate in plus dupa o vreme de joc ar fi sa creasca latimea terenului, sa scada numarul de gloante la incarcare etc. Prin discutii pe aici putem stabili incet o directie de dezvoltare. Totul e sa ramana duel si cam in acelasi stil. Astfel este si foarte usor de adaugat si de finisat una alta.
Ultima oară modificat 28 Sep 2011, 20:30 de către Manu, modificat de 2 ori în total.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
E foarte bine daca se va rezolva aceasta problema la update. Totusi, va spun ca am numarat runda cu runda si in urma acestei erori, am castigat fara sa merit. Daca as stii ca am sa fiu mereu favorizat nu as insista asupra acestui aspect. In privinta sunetelor, cred ca pot sa contribui si eu. Am sa va caut pe Mes.
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Nu neg, se poate intampla uneori totusi sa mai persiste si eroarea, pentru aceasta fiind inseamna necesara o prelungire la 3 secunde a inceputului de runda fara posibilitate de event.
Asadar, sunt necesare in special sunete cu pasi; armele se gasesc mai usor.
Asadar, sunt necesare in special sunete cu pasi; armele se gasesc mai usor.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Sergent
- Mesaje: 40
- Membru din: 01 Noi 2010, 16:30
- Localitate: Cluj-Napoca
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Cand e galagia pre amare din cauza descarcarii la greu a armelor e destul de normal sa fie putin acoperiti pasii, asta se intampla si in realitate. Dar... intr-adevar, pentru ca pasii sonori inlocuiesc vizualul, aici ar merge sa se auda mai distinct, sa vedem ce mai spun si altii. Oricum, vor fi dupa cum sper mai multe tipuri de sunete la pasi, as vrea cumva in functie de locatie, cum zicea Stefan sa fie o runda in padure de exemplu sa se auda calcatul pe iarba.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Da, e amuzant. Trebuie sa recunosc ca si eu am sesizat bugul cu final de runda, dar Manu nu m-a crezut, a zis ca nu am fost eu atent. In fine.
Sugestii:
- ca sa fie mai mult un shooter, ar trebui sa fie cu o bara de viata, cu 100 hp minus damage de la fiecare arma
- mai multe arme ca:
Mitraliere: incarcator: 9 gloante, capabil sa traga doar burst (trei runde de trei gloante). Damage putin mai mic, si timp de incarcare mai mare
- sniper. Radius putin mai mare, damage foarte mare, timp de incarcare mare. Sa zicem cinci secunde ca la mitraliera
- Grenada cu fragmentatie. Una pe runda, zona de influenta mare, damage mare, dar inceata, sa zicem o secunda de cand se lanseaza pana explodeaza ca adversarul sa aiba timp sa o evite
- flashbang: zona mare, damage zero, opreste sunetele adversarului pentru doua sau trei secunde. Ca efectul de orbire
- melee: sa ii dai cu arma in cap adversarului. Mai mult de amuzament, dar util si cand ramai fara gloante. Fiecare lovitura cu crosa armei, prelungeste durata de incarcare cu sa zicem 1/10 secunde. Util cand esti fata in fata cu adversarul, nu mai ai gloante si el mai are putina viata.
Pot sa iti trimit eu sunete pentru toate astea. Cred ca am si pasi in tot felul de ambiante.
oh, si un ultim detaliu: taste sa setezi viteza lui sapi
Sugestii:
- ca sa fie mai mult un shooter, ar trebui sa fie cu o bara de viata, cu 100 hp minus damage de la fiecare arma
- mai multe arme ca:
Mitraliere: incarcator: 9 gloante, capabil sa traga doar burst (trei runde de trei gloante). Damage putin mai mic, si timp de incarcare mai mare
- sniper. Radius putin mai mare, damage foarte mare, timp de incarcare mare. Sa zicem cinci secunde ca la mitraliera
- Grenada cu fragmentatie. Una pe runda, zona de influenta mare, damage mare, dar inceata, sa zicem o secunda de cand se lanseaza pana explodeaza ca adversarul sa aiba timp sa o evite
- flashbang: zona mare, damage zero, opreste sunetele adversarului pentru doua sau trei secunde. Ca efectul de orbire
- melee: sa ii dai cu arma in cap adversarului. Mai mult de amuzament, dar util si cand ramai fara gloante. Fiecare lovitura cu crosa armei, prelungeste durata de incarcare cu sa zicem 1/10 secunde. Util cand esti fata in fata cu adversarul, nu mai ai gloante si el mai are putina viata.
Pot sa iti trimit eu sunete pentru toate astea. Cred ca am si pasi in tot felul de ambiante.
oh, si un ultim detaliu: taste sa setezi viteza lui sapi
Blogul lui Sorin
Magazin online cu produse pentru nevăzători şi slab văzători
Victoria nu este cel mai important lucru, ci este singurul lucru important!
Magazin online cu produse pentru nevăzători şi slab văzători
Victoria nu este cel mai important lucru, ci este singurul lucru important!
idei
foarte bogata imaginatia omului; citeam undeva ca primul joc avea ca tematica tocmai doi pistolari texani care se impuscau printre niste cactusi; acuma cu mitraliera si grenada ce sa zic, totusi un duel nu prea am auzit sa aiba in dotare munitie de razboi; ar trebui sa i se schimbe numele din pontes duel in pontes military; duelu avea niste reguli foarte clare, se desfasura sub arbitrajul unor martori si nu prea am auzit sa aiba printre reguli si datu cu arma in cap; da' pana la urma, din idei noi se nasc lucruri noi.
Cornel