Anjo X si 0 - joc pentru nevazatori realizat de Anjo
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Anjo X si 0 - joc pentru nevazatori realizat de Anjo
Salut,
In asteptarea celor 2 jocuri comerciale pe care le vom lansa pana la sfarsitul anului, va propun un joc audio gratuit, dezvoltat de firma mea, disponibil in doua variante - romana si engleza.
Citirea se face cu ajutorul vocilor SAPI5 existente pe calculatorul utilizatorului.
Descarcati Anjo X si 0 in romana
Descarcati Anjo Tic-Tac-Toe in engleza
Anjo X si 0 extinde clasicul joc de X si 0, permitand jocul intr-un tabel de 3 pe 3, dar si de 5 pe 5 si 7 pe 7.
Anjo X si 0 este, probabil, printre primele jocuri audio romanesti care folosesc exclusiv sunete licentiate, pentru care Anjo Web Design a cumparat drepturile de folosinta.
Deoarece Anjo X si 0 foloseste tastele sageti, este necesar sa dezactivati JAWS pe joc. Pentru aceasta, urmati pasii de mai jos:
1. Cu Anjo X si 0 deschis si JAWS pornit, aflandu-va pe fereastra jocului, apasati Insert + 6.
2. Se deschide Configuration Manager care cere crearea unui nou fisier de setari pentru Anjo X si 0. Se da enter.
3. Se merge in meniul Set Options, la Advanced Options.
4. Se bifeaza cu spatiu checkboxul Sleep Mode Enable (prima optiune din caseta de dialog).
5. Se apasa OK, se inchide Configuration Manager si se salveaza.
Regulile jocului
X şi 0 este un joc pentru 2 jucători, "X", respectiv "0", jucat de obicei pe hârtie. Jucătorii marchează, pe rând, câte o căsuţă dintr-un tabel cu 3 linii şi 3 coloane. Jucătorul care marchează primul 3 căsuţe adiacente pe orizontală, diagonală sau verticală câştigă jocul.
Anjo X şi 0 vă propune să jucaţi împotriva calculatorului, pe două nivele de dificultate, şi în tabele de 3 pe 3, 5 pe 5 şi 7 pe 7. În cazul tabelelor de 5 linii şi 5 coloane, respectiv 7 linii şi 7 coloane, scopul este să completaţi 5, respectiv 7 căsuţe adiacente, pe orizontală, verticală sau diagonală.
Meniuri
Modul de navigare este identic în toate meniurile: săgeţile sus şi jos permite vizualizarea opţiunilor, una câte una, iar tasta Enter realizează alegerea unei opţiuni.
Dintr-un submeniu se poate ajunge la meniul anterior apăsând tasta Escape.
Meniul principal
Meniul principal apare la pornirea jocului, şi este accesibil în timpul jocului prin apăsarea tasteri Escape.
Din meniul principal se pot alege două opţiuni:
- Joc nou
- Ieşire
Alegând Joc nou se trece la meniul Dificultate.
Meniul Dificultate
Meniul Dificultate permite selectarea dificultăţii jocului.
Variantele posibile sunt:
- Uşor
- Greu
După alegerea unei variante se trece la meniul Grilă
Meniul Grilă
Acest meniu permite alegerea dimensiunii grilei de joc:
- Grilă de 3 linii şi 3 coloane
- Grilă de 5 linii şi 5 coloane
- Grilă de 7 linii şi 7 coloane
După alegerea dimensiunii se merge la meniul de alegere a simbolului.
Meniul Simbol
Acest meniu permite alegerea semnului X sau 0 cu care veţi juca.
După alegerea unei opţiuni începe jocul.
Comenzi posibile
Escape - afişează meniul principal
Alt + F4 - închide jocul
Săgeţi sus, jos, stânga, dreapta - navighează între poziţiile din grila de joc. Pentru fiecare punct în care se ajunge se anunţă linia, coloana şi, dacă este cazul, dacă este ocupat de X sau de 0.
Spaţiu - marchează poziţia curentă cu semnul jucătorului.
P - anunţă poziţia curentă şi, dacă este cazul, ocupantul poziţiei curente.
G - citeşte toată grila de joc.
C - citeşte coloana curentă - pentru fiecare pătrăţel se anunţă dacă este ocupat şi de cine.
L - citeşte linia curentă - pentru fiecare pătrăţel se anunţă dacă este ocupat şi de cine.
O - anunţă poziţiile ocupate de jucător.
E - anunţă poziţiile ocupate de adversar.
In asteptarea celor 2 jocuri comerciale pe care le vom lansa pana la sfarsitul anului, va propun un joc audio gratuit, dezvoltat de firma mea, disponibil in doua variante - romana si engleza.
Citirea se face cu ajutorul vocilor SAPI5 existente pe calculatorul utilizatorului.
Descarcati Anjo X si 0 in romana
Descarcati Anjo Tic-Tac-Toe in engleza
Anjo X si 0 extinde clasicul joc de X si 0, permitand jocul intr-un tabel de 3 pe 3, dar si de 5 pe 5 si 7 pe 7.
Anjo X si 0 este, probabil, printre primele jocuri audio romanesti care folosesc exclusiv sunete licentiate, pentru care Anjo Web Design a cumparat drepturile de folosinta.
Deoarece Anjo X si 0 foloseste tastele sageti, este necesar sa dezactivati JAWS pe joc. Pentru aceasta, urmati pasii de mai jos:
1. Cu Anjo X si 0 deschis si JAWS pornit, aflandu-va pe fereastra jocului, apasati Insert + 6.
2. Se deschide Configuration Manager care cere crearea unui nou fisier de setari pentru Anjo X si 0. Se da enter.
3. Se merge in meniul Set Options, la Advanced Options.
4. Se bifeaza cu spatiu checkboxul Sleep Mode Enable (prima optiune din caseta de dialog).
5. Se apasa OK, se inchide Configuration Manager si se salveaza.
Regulile jocului
X şi 0 este un joc pentru 2 jucători, "X", respectiv "0", jucat de obicei pe hârtie. Jucătorii marchează, pe rând, câte o căsuţă dintr-un tabel cu 3 linii şi 3 coloane. Jucătorul care marchează primul 3 căsuţe adiacente pe orizontală, diagonală sau verticală câştigă jocul.
Anjo X şi 0 vă propune să jucaţi împotriva calculatorului, pe două nivele de dificultate, şi în tabele de 3 pe 3, 5 pe 5 şi 7 pe 7. În cazul tabelelor de 5 linii şi 5 coloane, respectiv 7 linii şi 7 coloane, scopul este să completaţi 5, respectiv 7 căsuţe adiacente, pe orizontală, verticală sau diagonală.
Meniuri
Modul de navigare este identic în toate meniurile: săgeţile sus şi jos permite vizualizarea opţiunilor, una câte una, iar tasta Enter realizează alegerea unei opţiuni.
Dintr-un submeniu se poate ajunge la meniul anterior apăsând tasta Escape.
Meniul principal
Meniul principal apare la pornirea jocului, şi este accesibil în timpul jocului prin apăsarea tasteri Escape.
Din meniul principal se pot alege două opţiuni:
- Joc nou
- Ieşire
Alegând Joc nou se trece la meniul Dificultate.
Meniul Dificultate
Meniul Dificultate permite selectarea dificultăţii jocului.
Variantele posibile sunt:
- Uşor
- Greu
După alegerea unei variante se trece la meniul Grilă
Meniul Grilă
Acest meniu permite alegerea dimensiunii grilei de joc:
- Grilă de 3 linii şi 3 coloane
- Grilă de 5 linii şi 5 coloane
- Grilă de 7 linii şi 7 coloane
După alegerea dimensiunii se merge la meniul de alegere a simbolului.
Meniul Simbol
Acest meniu permite alegerea semnului X sau 0 cu care veţi juca.
După alegerea unei opţiuni începe jocul.
Comenzi posibile
Escape - afişează meniul principal
Alt + F4 - închide jocul
Săgeţi sus, jos, stânga, dreapta - navighează între poziţiile din grila de joc. Pentru fiecare punct în care se ajunge se anunţă linia, coloana şi, dacă este cazul, dacă este ocupat de X sau de 0.
Spaţiu - marchează poziţia curentă cu semnul jucătorului.
P - anunţă poziţia curentă şi, dacă este cazul, ocupantul poziţiei curente.
G - citeşte toată grila de joc.
C - citeşte coloana curentă - pentru fiecare pătrăţel se anunţă dacă este ocupat şi de cine.
L - citeşte linia curentă - pentru fiecare pătrăţel se anunţă dacă este ocupat şi de cine.
O - anunţă poziţiile ocupate de jucător.
E - anunţă poziţiile ocupate de adversar.
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Interesant si bine facut jocul.
Singura observatie este ca e putin incet de jucat pentru ca deplasarea pe tabla se face lent, fiind obligatorie ascultarea intregului mesaj despre o casuta. In general la jocurile in care utilizatorul fuge pe tabla ar fi mai bine, parerea mea, metoda speak_interrupt decat speak_wait, vorbind in termeni de BGT.
Ma bucur ca suntem doi in Romania care fac jocuri pentru nevazatori, in rest nefiind deocamdata in toata europa de est si sud altii care sa isi piarda timpul cu asa ceva.
In ceea ce priveste sunetele... intr-adevar eu nu am niciunul cu licenta, dar... sunt, cel putin la table, sunete inregistrate de Cristi, Costel si Sorin.
Daca nu e confidential, cam cat costa un sunet, de curiozitate?
Singura observatie este ca e putin incet de jucat pentru ca deplasarea pe tabla se face lent, fiind obligatorie ascultarea intregului mesaj despre o casuta. In general la jocurile in care utilizatorul fuge pe tabla ar fi mai bine, parerea mea, metoda speak_interrupt decat speak_wait, vorbind in termeni de BGT.
Ma bucur ca suntem doi in Romania care fac jocuri pentru nevazatori, in rest nefiind deocamdata in toata europa de est si sud altii care sa isi piarda timpul cu asa ceva.
In ceea ce priveste sunetele... intr-adevar eu nu am niciunul cu licenta, dar... sunt, cel putin la table, sunete inregistrate de Cristi, Costel si Sorin.
Daca nu e confidential, cam cat costa un sunet, de curiozitate?
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cele 5 sunete de aproximativ 1 secunda fiecare pe care le auzi in jocul de x si 0 au costat in total cam 15 usd, deci in jur de 45 de lei. O melodie de fundal de vreo 10 secunde e minim 25-30 usd, asa ca pentru un joc ceva mai complex treci de 100 usd fara efort.
Numai bine,
Andreea
Numai bine,
Andreea
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
A pus si Philip la dispozitia utilizatorilor de BGT un pachet cu muzica de fundal si muzica de event castig sau pierdere, acestea intrand sub aceeasi licenta cu programul.
Sunt bune sunetele acelea pentru fundal, eu le-am folosit pentru ca sunt create exact pentru a functiona bine repetitiv, fara sa se simta repetarea, trecerea aceea de la final la inceput.
Sunt bune sunetele acelea pentru fundal, eu le-am folosit pentru ca sunt create exact pentru a functiona bine repetitiv, fara sa se simta repetarea, trecerea aceea de la final la inceput.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Am testat si eu jocul.
este bine conceput
Am opservat si o eroare, dupa ce se joaca o runda si se revine la meniul principal daca jucatorul vrea sa mai joace nu se poate.
Se alege nivelul de dificultate, marimea tabelului si semnul.
Apoi se anunta castigator cel din prima runda fara joc, asa din start si se revine la meniul principal.
___
ALLX
este bine conceput
Am opservat si o eroare, dupa ce se joaca o runda si se revine la meniul principal daca jucatorul vrea sa mai joace nu se poate.
Se alege nivelul de dificultate, marimea tabelului si semnul.
Apoi se anunta castigator cel din prima runda fara joc, asa din start si se revine la meniul principal.
___
ALLX
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Anjo X si 0 versiunea 1.1
Salut,
Am lansat versiunea 1.1 a jocului de X si 0.
Dezinstalati versiunea veche, apoi instalati-o pe cea noua.
Ce e nou:
- in versiunea in engleza a fost remediata problema de la inceperea unui joc nou dupa terminarea altui joc
- in ambele versiuni se pot intrerupe acum mesajele care anunta linia si coloana pe care ne pozitionam la parcurgerea tablei (se pot folosi sagetile inainte ca vocea sa termine de vorbit)
- parcurgerea tablei incepe din punctul ultimei mutari a adversarului
- a fost modificat backendul sistemului de meniuri pentru o mai buna compatibilitate cu JAWS si lucrul foarte rapid
Urmatoarele mesaje nu permit intreruperea, asadar trebuie sa asteptati sa se termine pentru a apasa pe sageti sau pe alte taste:
- mesajul de prezentare a jocului, de la inceput (Anjo Web Design prezinta...)
- mesajul "Randul tau"
- mesajul "Randul adversarului" si cel care anunta ce casuta a marcat adversarul
- mesajele de citire a liniei curente, coloanei curente, pozitiei curente, grilei de joc, pozitiilor ocupate de jucator si de adversar.
Puteti descarca jocul din paginile:
- Pentru limba romana: Anjo X si 0 - joc audio pentru nevazatori, disponibil gratuit, urmand linkul "Anjo X si 0 - kit de instalare"
- Pentru limba engleza: Anjo Tic-tac-toe - free audio game for the blind urmand linkul "Anjo Tic-Tac-Toe Setup"
Numai bine,
Andreea
Am lansat versiunea 1.1 a jocului de X si 0.
Dezinstalati versiunea veche, apoi instalati-o pe cea noua.
Ce e nou:
- in versiunea in engleza a fost remediata problema de la inceperea unui joc nou dupa terminarea altui joc
- in ambele versiuni se pot intrerupe acum mesajele care anunta linia si coloana pe care ne pozitionam la parcurgerea tablei (se pot folosi sagetile inainte ca vocea sa termine de vorbit)
- parcurgerea tablei incepe din punctul ultimei mutari a adversarului
- a fost modificat backendul sistemului de meniuri pentru o mai buna compatibilitate cu JAWS si lucrul foarte rapid
Urmatoarele mesaje nu permit intreruperea, asadar trebuie sa asteptati sa se termine pentru a apasa pe sageti sau pe alte taste:
- mesajul de prezentare a jocului, de la inceput (Anjo Web Design prezinta...)
- mesajul "Randul tau"
- mesajul "Randul adversarului" si cel care anunta ce casuta a marcat adversarul
- mesajele de citire a liniei curente, coloanei curente, pozitiei curente, grilei de joc, pozitiilor ocupate de jucator si de adversar.
Puteti descarca jocul din paginile:
- Pentru limba romana: Anjo X si 0 - joc audio pentru nevazatori, disponibil gratuit, urmand linkul "Anjo X si 0 - kit de instalare"
- Pentru limba engleza: Anjo Tic-tac-toe - free audio game for the blind urmand linkul "Anjo Tic-Tac-Toe Setup"
Numai bine,
Andreea
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
-
- Caporal
- Mesaje: 15
- Membru din: 09 Aug 2011, 15:58
- Localitate: Belis
am instalat şi noua versiune, dar în timpul jocului mi se bl
am instalat şi noua versiune, dar în timpul jocului se tot blochează, oare de ce.
Nicu
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Facem un test via team viewer sa vedem ce e in neregula pe calculatorul dvs.
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
-
- Caporal
- Mesaje: 15
- Membru din: 09 Aug 2011, 15:58
- Localitate: Belis
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ne ocupam de identificarea si rezolvarea problemei, vom da versiune noua maine sau poimaine.
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Am observat ca blocarea intervine cand sunt 2 sau 3 casute completate de acelasi semn in linie pe orizontala. Se marcheaza de exemplu la 7 pe 7 b3, b4 si b5, apoi calculatorul nu mai raspunde, ramane intepenit, fiind necesara oprirea jocului din Task Manager.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Anjo X si 0 versiunea 1.1
Salut,
Eroarea indicata mai sus a fost corectata si am publicat o noua versiune a jocului.
Dezinstalati versiunea veche, apoi instalati-o pe cea noua.
Puteti descarca jocul din paginile:
- Pentru limba romana: Anjo X si 0 - joc audio pentru nevazatori, disponibil gratuit, urmand linkul "Anjo X si 0 - kit de instalare"
- Pentru limba engleza: Anjo Tic-tac-toe - free audio game for the blind urmand linkul "Anjo Tic-Tac-Toe Setup"
Numai bine,
Andreea
Eroarea indicata mai sus a fost corectata si am publicat o noua versiune a jocului.
Dezinstalati versiunea veche, apoi instalati-o pe cea noua.
Puteti descarca jocul din paginile:
- Pentru limba romana: Anjo X si 0 - joc audio pentru nevazatori, disponibil gratuit, urmand linkul "Anjo X si 0 - kit de instalare"
- Pentru limba engleza: Anjo Tic-tac-toe - free audio game for the blind urmand linkul "Anjo Tic-Tac-Toe Setup"
Numai bine,
Andreea
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
x 0
In primul rand, felicitari; o singura sugestie as avea: identificarea si orientarea in careu s-ar face mult mai usor, pe baza unor coordonate de tipul litera-numar (de exemplu coloanelor sa li se aloce litera, iar randurilor numar); in felul acesta, vocea ar fi mai "prietenoasa". P.S.": frumos sunetul cu trasarea careului!
Cornel
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Salut!
Multumesc si pentru felicitari, si pentru sugestii.
Daca se doreste, putem implementa si varianta litera-numar, ca modalitate de identificare.
Astept opiniile voastre pentru modul de identificare cel mai potrivit. De exemplu, elementul de pe linia 2 si coloana 3 sa fie B3 sau 2C?
Eu cred ca varianta mai potrivita este B3.
In alta ordine de idei, vreau sa documentez acum putin mai pe larg functionarea tastei Escape, care in jocul nostru merge ca in jocurile destinate vazatorilor, si, de fapt ca in orice software - prea putine programe din lumea asta se inchid cu Escape.
Tasta Escape intr-un meniu nu mai inchide jocul, ca in celelalte jocuri audio, ci revine fie la meniul anterior, fie la joc daca acesta era in desfasurare.
De exemplu, daca in timpul jocului apas Escape, se revine la meniul principal. Daca m-am razgandit si vreau sa revin la jocul meu, apas escape. Meniul se inchide si jocul continua din punctul in care l-am lasat.
Daca intru in meniul principal, apoi in meniul Dificultate, apoi aleg o dimensiune a tablei si ajung la alegerea semnului, insa m-am razgandit si vreau alta marime de tabla, apas Escape. Revin astfel la alegerea marimii tablei si pot s-o aleg pe cea dorita.
Numai bine,
Andreea
Multumesc si pentru felicitari, si pentru sugestii.
Daca se doreste, putem implementa si varianta litera-numar, ca modalitate de identificare.
Astept opiniile voastre pentru modul de identificare cel mai potrivit. De exemplu, elementul de pe linia 2 si coloana 3 sa fie B3 sau 2C?
Eu cred ca varianta mai potrivita este B3.
In alta ordine de idei, vreau sa documentez acum putin mai pe larg functionarea tastei Escape, care in jocul nostru merge ca in jocurile destinate vazatorilor, si, de fapt ca in orice software - prea putine programe din lumea asta se inchid cu Escape.
Tasta Escape intr-un meniu nu mai inchide jocul, ca in celelalte jocuri audio, ci revine fie la meniul anterior, fie la joc daca acesta era in desfasurare.
De exemplu, daca in timpul jocului apas Escape, se revine la meniul principal. Daca m-am razgandit si vreau sa revin la jocul meu, apas escape. Meniul se inchide si jocul continua din punctul in care l-am lasat.
Daca intru in meniul principal, apoi in meniul Dificultate, apoi aleg o dimensiune a tablei si ajung la alegerea semnului, insa m-am razgandit si vreau alta marime de tabla, apas Escape. Revin astfel la alegerea marimii tablei si pot s-o aleg pe cea dorita.
Numai bine,
Andreea
Ultima oară modificat 08 Sep 2011, 16:21 de către Andreea Neagu, modificat 1 dată în total.
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Si pentru mine e mai comod si mai rapid cu notatie litera si numar, asa sunt in general jocurile audio cu grid, cum e Connect Four de la Play Room, tot un fel de X si 0, dar care propune pe un grid de 7 pe 6 legarea a 4 piese orizontal, vertical sau pe o diagonala.
Cel mai bine e sa fie ca la sah sau Excel, linia 3, coloana 4 sa fie D3. Eventual sa poata fi ales modul de notatie a tablei.
Cel mai bine e sa fie ca la sah sau Excel, linia 3, coloana 4 sa fie D3. Eventual sa poata fi ales modul de notatie a tablei.
Ultima oară modificat 08 Sep 2011, 14:54 de către Manu, modificat de 2 ori în total.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)