Jocuri pe site
Moderator: Manu
-
- Plutonier major
- Mesaje: 218
- Membru din: 16 Noi 2009, 14:54
- Localitate: Romania
Jocuri pe site
Ce jocuri sunt pe site? Si se pot adauga?
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Bine ai venit pe forum!
Pe forum sunt doar discutii despre jocuri in aceasta sectiune, dar exista si site-ul jocuri.computerulmeu.ro, unde Bogdan Muresan si Valentin Velecico mai adauga. O sa iti spuna ei cum e cu numele de utilizator si parola.
Eventual mai citeste ce scrie prin sectiunea Jocuri a forumului, ca sa vezi despre ce s-a mai vorbit.
Pe forum sunt doar discutii despre jocuri in aceasta sectiune, dar exista si site-ul jocuri.computerulmeu.ro, unde Bogdan Muresan si Valentin Velecico mai adauga. O sa iti spuna ei cum e cu numele de utilizator si parola.
Eventual mai citeste ce scrie prin sectiunea Jocuri a forumului, ca sa vezi despre ce s-a mai vorbit.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Plutonier major
- Mesaje: 218
- Membru din: 16 Noi 2009, 14:54
- Localitate: Romania
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Multumim pentru jocurile sugerate.
Sunt sigur ca ai scris acest mesaj ca sa vezi daca iti iese cea ce te-am invatat pe drumul dintre Buzau si Varlaam.
Bravo, ai scris perfect, un cod BB riguros pentru lista si link-uri.
Cu ocazia asta am descoperit si eu ceva: tot citea JAWS la listele create cu cod BB un rand liber intre anuntul "List with x items" si primul articol din lista. Se pare ca daca nu punem pe rand nou steluta intre paranteze pentru a crea primul item, ci in acelasi cu tagul de deschidere al listei, nu mai citeste JAWS-ul un blank, fapt care pe mine ma cam enerva.
Sunt sigur ca ai scris acest mesaj ca sa vezi daca iti iese cea ce te-am invatat pe drumul dintre Buzau si Varlaam.
Bravo, ai scris perfect, un cod BB riguros pentru lista si link-uri.
Cu ocazia asta am descoperit si eu ceva: tot citea JAWS la listele create cu cod BB un rand liber intre anuntul "List with x items" si primul articol din lista. Se pare ca daca nu punem pe rand nou steluta intre paranteze pentru a crea primul item, ci in acelasi cu tagul de deschidere al listei, nu mai citeste JAWS-ul un blank, fapt care pe mine ma cam enerva.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Maior
- Mesaje: 728
- Membru din: 28 Mar 2008, 10:20
- Localitate: Buzau
-
- Plutonier major
- Mesaje: 218
- Membru din: 16 Noi 2009, 14:54
- Localitate: Romania
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Este bine ca incet-incet sa inveti multe singur din tot felul de manuale. Chestiile astea eu le-am invatat de unul singur.
Cel mai comod e cand vii cu lucruri clare pentru ca noi sa ti le explicam.
De exemplu HTML fiind ceva foarte simplu, ar fi bine sa il inveti signur ca exercitiu. Eu iti explic principiul, iar tu vezi amanuntele si incerci in functie de cheful si interesul tau.
Cel mai comod e cand vii cu lucruri clare pentru ca noi sa ti le explicam.
De exemplu HTML fiind ceva foarte simplu, ar fi bine sa il inveti signur ca exercitiu. Eu iti explic principiul, iar tu vezi amanuntele si incerci in functie de cheful si interesul tau.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Maior
- Mesaje: 728
- Membru din: 28 Mar 2008, 10:20
- Localitate: Buzau
Pe tine Cristi te-a ajutat si te va ajuta mereu de o tii asa, faptul acesta ca esti dispus sa inveti orice si de la oricine si ca incerci in timpul tau liber sa aplici ceea ce ai invatat, acest lucru fiind plusat de recunostinta ce o porti celor ce iti ofera un real ajutor, toate aceste lucruri concretizandu-se in puncte forte ale tale, ce te vor ajuta in afirmarea ta in societate si oriunde iti doresti. Important este mereu sa stii ce vrei, cand si cum. Ca restul, se rezolva...
Mult succes si sincere felicitari!
Mult succes si sincere felicitari!
-
- Capitan
- Mesaje: 503
- Membru din: 12 Sep 2009, 21:00
- Localitate: Bucuresti
salut.
ar fi multe jocuri in browser, dar nu toate accesibile, sau unele doar pe jumatate.
mai sunt jocurile gameforge, dar de care eu m-am lasat repede de ele, pentru simplul fapt ca tot trebuia sa avansezi in grad pana la infinit, ceea ce pe mine ma plictiseste repede.
pun totusi mai jos o lista cu jocuri gameforge si daca imi aduc aminte si alte categorii.
http://www.bitefight.ro
acesta este un joc in care trebuie sa iti alegi rasa ta - vampir sau varcolac - si sa tot cresti in rang, sa iti imbunatati abilitatile si sa te lupti cu alti playeri.
http://www.gladiatus.ro
acesta este un joc cu gladiatori, principiul fiind acelas ca la jocul de mai sus.
http://www.ogame.ro
in acest joc trebuie sa iti dezvolti planeta ta dintr-o galaxie indepartata.
trebuie sa iti construiesti tot felul de masinarii, sa iti aduci nave si tot felul de chestii din astea s.f ca sa zic asa.
cam atata imi amintesc, eventual o sa mai postez pe aici daca imi mai vine ceva in minte.
oricum, jocul cel mai bun este si va fi popmundo.
datorita ca este un real life, si datorita complexitatii, nu are menirea sa iti aduca plictiseala, mai ales ca in curand va fi lansata versiunea 2.0 care va fi mult mai complexa decat aceasta.
numai bine,
ar fi multe jocuri in browser, dar nu toate accesibile, sau unele doar pe jumatate.
mai sunt jocurile gameforge, dar de care eu m-am lasat repede de ele, pentru simplul fapt ca tot trebuia sa avansezi in grad pana la infinit, ceea ce pe mine ma plictiseste repede.
pun totusi mai jos o lista cu jocuri gameforge si daca imi aduc aminte si alte categorii.
http://www.bitefight.ro
acesta este un joc in care trebuie sa iti alegi rasa ta - vampir sau varcolac - si sa tot cresti in rang, sa iti imbunatati abilitatile si sa te lupti cu alti playeri.
http://www.gladiatus.ro
acesta este un joc cu gladiatori, principiul fiind acelas ca la jocul de mai sus.
http://www.ogame.ro
in acest joc trebuie sa iti dezvolti planeta ta dintr-o galaxie indepartata.
trebuie sa iti construiesti tot felul de masinarii, sa iti aduci nave si tot felul de chestii din astea s.f ca sa zic asa.
cam atata imi amintesc, eventual o sa mai postez pe aici daca imi mai vine ceva in minte.
oricum, jocul cel mai bun este si va fi popmundo.
datorita ca este un real life, si datorita complexitatii, nu are menirea sa iti aduca plictiseala, mai ales ca in curand va fi lansata versiunea 2.0 care va fi mult mai complexa decat aceasta.
numai bine,
Stefan
Ce tip de joc este popmundo? Mie mi-a placut Shades of Doom fiindca este in timp real, si este o varianta foarte buna pentru orbi a jocurilor shooter ca Doom, Duke Nukem, Quake...
Ar fi interesant daca ar exista nu doar shootere pentru orbi, ci si jocuri de strategie in timp real, care sa imite cat de cat jocurile de tip Microsoft Age of Empires, Command and Conquer Tiberian Sun, sau jocuri de tactica ca Eidos Commandos, desi nu prea imi imaginez cum ar trebui sa arate un astfel de joc pentru orbi...
Ar fi interesant daca ar exista nu doar shootere pentru orbi, ci si jocuri de strategie in timp real, care sa imite cat de cat jocurile de tip Microsoft Age of Empires, Command and Conquer Tiberian Sun, sau jocuri de tactica ca Eidos Commandos, desi nu prea imi imaginez cum ar trebui sa arate un astfel de joc pentru orbi...
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Mie chiar mi-ar placea sa fac un astfel de joc, unul tip Age of Empires, doar ca... e foarte greu cu sunetele. Posibilitatile de programare sunt ok pentru asa ceva in BGT, sunetul e manevrabil bine cu DirectX. Faptul ca nu ar fi cu interfata grafica face sa devina simplu, design audio poate fi facut foarte bine daca sunt sunete necesare. Mi-am dat seama ca cel mai greu la realizarea unui joc este gasirea de sunete bune care sa iti dea senzatia ca te afli sa zicem pe apa cu barca, intr-un canal sau in mijlocul unei batalii.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Mda, doar ca dupa cum spuneam, nu imi imaginez cum ar trebui sa "arate" un astfel de joc pentru orbi, fiindca si Age of Empires i Tiberian Sun sunt jocuri de strategie, in care trebuie sa vezi o harta, sa descoperi noi teritorii, iar apoi sa vezi cine te ataca si in ce puncte, sa trimiti acolo militari, sa vezi cam pe unde sunt mai multe resurse de tiberium sau de aur, piatra, lemn si terenuri agricole si sa creezi tarani sau militari cu resursele pe care le ai...
Problema noastra este ca in cazul unui shooter este mai simplu fiindca atentia intregului joc este in general doar intr-un singur punct.... cel in care se afla personajul cu arma, dar in cazul unui joc de strategie exista o multime de arme imprastiate pe harta, o multime de militari care pot fi manevrati separat sau in grup, o multime de cladiri si obiective militare care trebuie protejate si trebuie vazut cand se apropie dusmanul de ele inainte de a incepe sa le atace si sa dea alarma...
Poate ca ar fi mai simplu de facut un joc de tactica ca Commandos, fiindca acolo exista mai multe personaje, dar nu foarte multe, ci mai putin de 10, in cele mai multe niveluri doar unul sau doua - trei, si fiecare ar putea fi manevrat mai usor, ca in cazul unui shooter.
Este intr-adevar dificil de exprimat prin sunete tot ce se poate vedea, fiindca in apa se aude cum suna apa, de asemenea si nisipul, si cand personajul se taraste prin iarba, dar este mai dificil sa se faca o distinctie intre un personaj aflat in plina iarna la munte, pe stanci de unde sa tinteasca cu o pusca cu luneta, unul care se afla pe o cladire, altul intr-o tabara de antrenament pe un turn, sau pur si simplu pe un teren plan... cred ca mai intai ar trebui generate acele sunete pentru a se putea vedea daca sunt cat de cat intuitive si abia apoi scris codul...
Problema noastra este ca in cazul unui shooter este mai simplu fiindca atentia intregului joc este in general doar intr-un singur punct.... cel in care se afla personajul cu arma, dar in cazul unui joc de strategie exista o multime de arme imprastiate pe harta, o multime de militari care pot fi manevrati separat sau in grup, o multime de cladiri si obiective militare care trebuie protejate si trebuie vazut cand se apropie dusmanul de ele inainte de a incepe sa le atace si sa dea alarma...
Poate ca ar fi mai simplu de facut un joc de tactica ca Commandos, fiindca acolo exista mai multe personaje, dar nu foarte multe, ci mai putin de 10, in cele mai multe niveluri doar unul sau doua - trei, si fiecare ar putea fi manevrat mai usor, ca in cazul unui shooter.
Este intr-adevar dificil de exprimat prin sunete tot ce se poate vedea, fiindca in apa se aude cum suna apa, de asemenea si nisipul, si cand personajul se taraste prin iarba, dar este mai dificil sa se faca o distinctie intre un personaj aflat in plina iarna la munte, pe stanci de unde sa tinteasca cu o pusca cu luneta, unul care se afla pe o cladire, altul intr-o tabara de antrenament pe un turn, sau pur si simplu pe un teren plan... cred ca mai intai ar trebui generate acele sunete pentru a se putea vedea daca sunt cat de cat intuitive si abia apoi scris codul...
-
- Capitan
- Mesaje: 503
- Membru din: 12 Sep 2009, 21:00
- Localitate: Bucuresti