Pagina 1 din 3

Forum-ul si membrii Pontes

Scris: 28 Sep 2007, 09:20
de cristina.vuscan
Ai dreptate Sorin, ar fi o mare realizare ca macar 75 la suta din membrii Pontes sa invete sa navigheze intr-un forum. Cand veti reusi asta , sa ma anuntati si pe mine , sa incep sa ma gandesc serios la un premiu pentru voi. Pana una ,alta , cred ca de mare ajutor va fi asistenta it on line sau telefonica pe care o initiaza acum Pontes. Toate cele bune.

Scris: 28 Sep 2007, 10:54
de Sorin
All right! Ma bucur ca avem un sustinator, cine este cu noi? Mainile in aer!

Nu stiu ce sa zic despre asistenta online, prin tutoriale si alte bazdaganii cred ca se putea realiza acelas lucru. Dupa mine cel mai important ar fi ca sa se realizeze o asistenta online pentru fotografii(coduri de inregistrare etc). S-a mai discutat pe aici pe forum despre aceasta problema, dar din pacate treaba este cam dificila si intortocheata. Totus sper ca se va ajunge si la acea asistenta online, zic eu mult mai importanta.

Scris: 28 Sep 2007, 12:05
de Andreea Neagu
Salut Sorin!
Interesanta ideea cu asistenta online pentru coduri de inregistrare. Ma ofer sa prestez in domeniu. Metoda la care m-am gandit e rudimentara dar ar putea merge in perioadele in care consultantul (adica eu si cine mai vrea si poate sa se implice) e online. Se salveaza minunatul cod de imagine cu save image as sau se face un print screen daca nu se poate salva si se trimite imaginea la consultant, care in vreo 30 de secunde trimite inapoi textul de pe ea. Dezavantajul ar fi ca acest tip de serviciu nu poate fi disponibil tot timpul, dar cat sunt la computer va ajut cu placere.

Andreea

Scris: 28 Sep 2007, 12:19
de Sorin
Inca o bila alba pentru mine! :)

Dupa parerea mea, cea mai simpla metoda este... messengerul. Un id de consultanta, photosharing si gata(merge mai repede decat prin file transfer), dar observ ca majoritatea de pe aici au ceva cu messengerul, asa ca ramane varianta cu e-mailul, dureaza mai mult, este mai greoi... dar totus va fi mai agreata(cred).
Alta chestie ar fi un mini scriptulet cu upload photo, si in momentul in care s-a facut uploadul sistemul sa trimita un e-mail catre voluntari. Asta necesita mai multa munca, dar va fi ceva intre e-mail si photosharing...

Tu la ce te gandeai?

ps. Cum majoritatea codurilor kaffka nu au un alt, cred ca va fi imposibil pentru o persoana nevazatoare sa identifice codul pentru a-l salva, de asta cred ca varianta cu printscreen va fi de baza

Scris: 28 Sep 2007, 12:23
de Andreea Neagu
Eu ma gandeam la messenger adica aeneagu si la skype adica andreea.neagu
Scriptul de upload il fac in exact 2 minute din momentul in care ajung acasa pentru a-l putea pune pe server. Problema e ca asta ar implica mai mult timp pierdut - voi ar trebui sa stati cu pagina in care apare codul deschisa pana ajung eu sa-mi verific mailul, ceea ce inainte de ora 21 sau 22 nu stiu cat timp va insemna.

Andreea

PS: Daca-mi iau vreodata un Blackberry, as putea sa ma ocup de asta aproximativ non-stop. Dar pana la Blackberry sau la un telefon cu functii tzepene pentru email si la acces la mail in orice punct al orasului, inclusiv in bunkerul de la Universitate mai e cale lunga. Bunker e termenul de alint pentru sediul din Universitate a Facultatii de Chimie, unde semnalul mobilelor noastre e serios diminuat.

Scris: 28 Sep 2007, 12:26
de Sorin
Iti dai seama ca si mie imi este mult mai usor si mai comod pe messenger, dar... am enumerat niste posibilitati, deoarece am vazut ca multi nu agreaza yahoo messengerul. Incearca sa faci un sondaj in randul membrilor Pontes sa vezi cati au cont de yahoo si folosesc Messengerul(pfff, ce oribil m-am exprimat!)

Scris: 28 Sep 2007, 12:28
de Andreea Neagu
N-am de ce sa fac sondaj, am acces la baza de date a membrilor :D
Pana la urma e acelasi lucru si cu mailul, eu oricum daca sunt online pe messenger imi citesc si mailurile asa ca... merge.

Andi

Scris: 28 Sep 2007, 12:29
de Sorin
ok, ok... ai si tu o bila alba :-p

Scris: 28 Sep 2007, 12:35
de Andreea Neagu
Adaugare: daca se trimite pe mail, emailul poate fi insotit de un beep la 0722925023 in caz ca imi trimiteti mie. In acest fel pot sa lucrez si de la serviciu, unde n-am messenger sau skype, pentru ca voi sti cand sa-mi verific mailul. Daca nu ma insel am si telefoanele in baza de date, o sa mi le trec in memoria mobilului si s-a rezolvat.

Alta bila alba pentru asta?

Andi

Scris: 28 Sep 2007, 12:37
de Manu
Vad ca tu te descurci deja, inseamna ca suntem pe calea cea buna si totul merge bine. Speram sa vina cat mai multi pe aici.

Scris: 28 Sep 2007, 12:40
de Sorin
@Andreea: Te rog, in ritmul asta o sa iti faci o urna intreaga pentru 6 din 49 :d
@Manu, am un talent nativ de-ami baga nasul peste tot(daca la mine se referea ultimul post) :p

Scris: 28 Sep 2007, 12:46
de Manu
Ma refeream la Cristina, de tine stiam ca te descurci, doar umbli peste tot nu? Probabil ai apucat intimp sa intri si pe alte forumuri, sunt de acord cu chestia ca cele mai multe informatii le aflam de pe acolo, singurul mod in care vezi pareri ale multora si poti compara.

Scris: 28 Sep 2007, 12:48
de Sorin
Ok, sa mai fie o bila! Fara numar, fara numar! (ca sa il parafrazez pe inteleptul ganditor roman, Nicolae Guta) :)

Asistenta pt imagini

Scris: 29 Sep 2007, 00:48
de CarmenT
Ai grija Andreea ca s-ar putea sa navalim toti si sa te sufocam cu cererile de ajutor.
Da, e buna faza cu asistenta pentru codurile din imagine, dar eu pana in prezent m-am folosit de o chestie foarte faina. Un prieten care se ocupa de computerul meu cand e bolnavior, a instalat un program prin care poate intra sa vada ce mai e prin calc... Astfel, cand intalnesc cate un cod de completat il rog pe el sa intre sa vada despre ce-i vorba si imi completeaza el.

Scris: 29 Sep 2007, 09:07
de Sorin
Ar fi si asta o solutie, atata timp cat "solicitantul" are ip routabil. Dar daca nu(spre exemplu are internet printr-o retea), smecheria nu mai merge decat daca ambii sunt in aceasi retea, ceea ce este cam imposibil, deoarece de la Cluj pana la Bucuresti sunt cateva sute de KM. :(