Pagina 6 din 12

Scris: 02 Ian 2010, 18:11
de Stefan_Ilioaica
cand veti posta jocul pe audio games?

Scris: 03 Ian 2010, 02:08
de Manu
Il postam cand il avem in engleza. Sa speram ca va fi cat mai curand.

Scris: 03 Ian 2010, 21:42
de Manu
Am mai modificat una alta pe la joc.
  • Intre timp au mai aparut combinatiile de taste control + u si control + shift + u. Prima arata versiunea din calculator si pune intrebarea daca doriti sau nu sa mergeti sa vedeti ce versiune e pe site. Astfel se poate vedea clar daca e ceva nou.
    control + shift + u deschide un mesaj cu istoricul actualizarilor. Pe site unde apare data si ora ultimei actualizari este acum un link care duce la acelasi istoric, dar in varianta actuala, nu varianta din calculator.
  • Control + spatiu nu mai activeaza si dezactiveaza doar anuntarea totalului pentru Dice31, ci si anuntarea sau nu a mesajelor lungi de la miza. Daca se dezactiveaza anuntarea mesajelor lungi, dupa introducerea numarului de euro va fi spusa doar suma mizata.
  • Au fost fixate mici buguri ca de exemplu: cand era helpul deschis si se apasa alt + F4 se auzeau banii aceia aruncati, ca si cum s-ar fi dat no la intrebarea daca doriti sa parasiti casinoul sau nu.
games.pontes.ro

Scris: 04 Ian 2010, 16:29
de Stefan_Ilioaica
am o intrebare: a jucat cineva lotckic sau asa ceva? ca nu stiu cum se joaca.

Scris: 10 Ian 2010, 03:43
de Manu
Pana la urma ne-am cam hotarat ce joc sa dezvoltam...
Ca tot zicea Bogdan ca i-ar placea un Trucker altfel decat ce exista... am constatat ca se pot face multe si interesante lucruri in timp la un Pontes Trucker.
Totul e sa pornim, apoi treaba va merge de la sine.
Cea mai grea etapa este cea initiala, crearea timpului si spatiului virtual. Aici nu mai e ca la Casino, totul depinde de un timp, deci trebuie creat in primul rand un ceas virtual. Apoi trebuie facut un traseu cu concursul specialistilor in geografie sau a celor care au rabdare sa consulte minutios internetul, conteaza deja orasele prin care se trece, distanta in kilometri dintre ele etc.. Apoi mai trebuie creata o relatie intre viteza camionului, timp si distanta. Avand toate acestea vine partea mai usoara, cea a diverselor evenimente, actiuni, misiuni sau ce or mai fi. Vor putea fi hoteluri, restaurante, accidente, reparatii etc., etc.. Ma gandesc ca cel mai bine ar fi o cursa din Londra la Cluj sau Bucuresti, aici fiind nevoie de un traseu clar, pana si traversarea Canalului Manecii sa fie luata in calcul.

Scris: 10 Ian 2010, 12:52
de Stefan_Ilioaica
foarte buna idee! daca vreti va pot ajuta si eu cu ceva pe la joc: sunete sau altele. astept raspuns la adresa de messenger stiven_alexandru sau aici pe forum. mult succes la acest joc!

Scris: 10 Ian 2010, 15:51
de Manu
Pai sunetele vor fi de folos dupa ce se incepe treaba. Tinem legatura cu toti care au ceva de adus.

Scris: 10 Ian 2010, 17:09
de Bogdan_Muresan
Da. Inceputul e mai greu. Eu cred ca o sa trebuiasca sa luam in calcul in functie de ce viteza are si turatia. Is foarte multi factori. Daca nu ai grija Sa piarda soferul remorca daca nu e atent. Ar fi multe de spus la jocul asta.

Scris: 11 Ian 2010, 02:37
de Manu
Revenind putin la Pontes Casino, in cele din urma am extras un sunet pentru sandvis, este vorba de infulecatul cersetorului din dramatizarea radiofonica a romanului Print si Cersetor de Mark Twain, interpreta este Silvia Chicos.
Am modificat si sunetul de la tigara, acum se aude inainte de tusit si o bricheta.
Nu se mai poate merge la amanet cand in buzunar sunt peste 250000 euro, iar la faliment se mentioneaza ca lucrurile sunt returnate in caz ca sunt detectate in amanet. Am luat decizia sa nu mai fi lasat sa iei de la amanet daca ai bani, in primul rand ca e putin absurd sa iti vinzi lucrurile cu buzunarele pline, iar al doilea, ar fi fost penibil sa fie in buzunar de exemplu 999985 euro, iar falimentarea sa fie in urma vanzarii palariei. :lol:
De asemenea au fost corectate cateva mesaje care nu erau in concordanta cu anumite modificari din joc.

Amintesc ca la www.games.pontes.ro exista istoricul modificarilor, acesta fiind accesabil de la link-ul unde se mentioneaza data si ora ultimei actualizari. Pentru a vedea istoricul in joc, se apasa Control + Shift + U.

De mentionat ca in urma unei dezinstalari si a unei reinstalari, un joc salvat nu se pierde, acesta ramanand definitiv in calculator si fiind gasit de variantele ulterioare.

Kitul a ajuns in prezent la 19,7 MB.

Scris: 11 Ian 2010, 15:50
de Kov.Kriszti
O sa il iNcerc si eu, numai sa ajung acasa.

Re: Programare joc in Jaws Scripting

Scris: 14 Ian 2010, 19:48
de Hajni
E foarte fain jocul. m-am gandit sa incerc sa il traduc si in maghiara.

Scris: 15 Ian 2010, 15:38
de Manu
Foarte bine, e buna orice limba, traducerea e mai complicata, kit-ul de instalare e usor acum de adaptat.

Intre timp m-am apucat si de Pontes Trucker, am creat ceasul virtual care va sta la baza. Am facut un timp de 5 saptamani, cu zilele si orele firesti, cred ca e suficient.
Acum sa vedem cum facem rost de traseu, ne trebuie numele oraselor prin care se trece, distanta intre acestea, eventual numele autostrazilor, soselelor.

Scris: 16 Ian 2010, 21:10
de Stefan_Ilioaica
pai daca este o cursa intre Bucuresti si Londra ar trebui sa treci prin anumite tari. ordinea tarilor prin care treci pana in Anglia, sa fiu sincer nu o stiu.
dar va pot spune cateva orase prin care se poate trece dupa ce stabiliti care vor fi tarile.
a. si inca ceva
unde sa pun sunetele cand va fi necesar?

Scris: 16 Ian 2010, 21:52
de Bogdan_Muresan
Salut. Cu sunetele se va vedea cum si ce. Problema mai complicata este acea harta cu orasele si autostrazile. Eu stiam ca va fi o cursa de la Cluj laLondra.i. Ca sa nu fie cearta m-am gandit sa facem astfel:de la Cluj sa vina camionul incarcat cu ceva in Bucuresti, sa descarce si din Bucuresti sa ia alta incarcatura care sa o duca in Londra. Ce ziceti de propunere?

Scris: 16 Ian 2010, 22:00
de Stefan_Ilioaica
bogdane, sunt de acord cu tine.
intrebarea este ce va transporta camionul acela?