Scris: 28 Noi 2007, 06:38
Salut!
Intai o sa-ti raspund la provocarea privind modul in care m-as descurca daca ar fi o droaie de membri dornici de asistenta VNC: multumesc, bine. As eficientiza procesul mentinandu-l doar la nivelul de "eu ma conectez, va repar computerul, o seara buna va doresc", sarind peste etapele de conversatie. Doritori sa fie, ca Andy se descurca.
O prima chestie care ar trebui facuta ar fi sa cream in meniul siteului un link de genul Servicii oferite, asa cum zicea Manu pe alt topic, si acolo sa trecem serviciile pe care le poate oferi Pontes in momentul asta, adica cele 2 forme de asistenta.
In al doilea rand, ar trebui ca fiecare membru nou care se inscrie sa primeasca un email cu tot ce trebuie sa stie cand ajunge in Pontes: un mic rezumat al problemei asistentei online si ghidul de utilizare a forumului. Asa ar ajunge informatia la toti.
Andy
Intai o sa-ti raspund la provocarea privind modul in care m-as descurca daca ar fi o droaie de membri dornici de asistenta VNC: multumesc, bine. As eficientiza procesul mentinandu-l doar la nivelul de "eu ma conectez, va repar computerul, o seara buna va doresc", sarind peste etapele de conversatie. Doritori sa fie, ca Andy se descurca.
O prima chestie care ar trebui facuta ar fi sa cream in meniul siteului un link de genul Servicii oferite, asa cum zicea Manu pe alt topic, si acolo sa trecem serviciile pe care le poate oferi Pontes in momentul asta, adica cele 2 forme de asistenta.
In al doilea rand, ar trebui ca fiecare membru nou care se inscrie sa primeasca un email cu tot ce trebuie sa stie cand ajunge in Pontes: un mic rezumat al problemei asistentei online si ghidul de utilizare a forumului. Asa ar ajunge informatia la toti.
Andy