Pagina 3 din 3

Scris: 28 Noi 2007, 06:38
de Andreea Neagu
Salut!
Intai o sa-ti raspund la provocarea privind modul in care m-as descurca daca ar fi o droaie de membri dornici de asistenta VNC: multumesc, bine. As eficientiza procesul mentinandu-l doar la nivelul de "eu ma conectez, va repar computerul, o seara buna va doresc", sarind peste etapele de conversatie. Doritori sa fie, ca Andy se descurca.
O prima chestie care ar trebui facuta ar fi sa cream in meniul siteului un link de genul Servicii oferite, asa cum zicea Manu pe alt topic, si acolo sa trecem serviciile pe care le poate oferi Pontes in momentul asta, adica cele 2 forme de asistenta.
In al doilea rand, ar trebui ca fiecare membru nou care se inscrie sa primeasca un email cu tot ce trebuie sa stie cand ajunge in Pontes: un mic rezumat al problemei asistentei online si ghidul de utilizare a forumului. Asa ar ajunge informatia la toti.
Andy

Scris: 28 Dec 2007, 23:39
de Manu
A trecut ceva timp de cand nu s-a mai scris in acest topic. Acum sunt curios cum mai merge serviciul de asistenta... Sunt sigur ca stagneaza in general, nu va temeti, va fi foarte util incetul cu incetul, asa se intampla in toate, la inceput merge greu din mai multe motive. Uitati exemplul forumului - imi amintesc vremea cand nu se scria si unii credeau ca moare sau ca ramane o simpla chestie sa fie si gata; eu estimez si la forum un numar triplu de membri activi peste sase luni. La serviciul de asistenta online va creste numarul solicitantilor in curand, mai intai de toate sa fim convinsi ca din cand in cand este cineva conectat pe acel cont de Skype, apoi sa dau acel cont de Skype celor aproximativ 4 persoane despre care stiu ca si-au cumparat luna aceasta calculator, apoi, dupa ce ei vor suna de doua-trei ori, vor instiinta si pe ceilalti noi in breasla, de asemenea vor convinge pe inca niste prieteni de-ai lor care ezita inca sa isi cumpere calculator, asigurandu-i ca vor putea suna undeva din cand in cand. Cam asta e solutia, asa cum pentru forum solutia a fost sa fie convinsi mai intai inca doi sa intre in plus fata de cei cativa putini care mai scriau rareori. De acum poti chema pe forum pe cate unul pentru ca au ce citi si ce discuta.
Ceea ce am vrut sa subliniez prin acest post este ca niciodata sa nu va asteptati sa para, chiar sa fie util ceva nou, trebuie incet-incet insuflata catorva ideea utilitatii, apoi va deveni cu timpul necesar, va crea chiar si dependenta.
Apropo de serviciul de Asistenta online, sambata trecuta am fost vizitat de cei de la TVR, pe acestia nu i-am refuzat ca sunt mai seriosi, si au facut o stire in care am simulat ca il asist pe Florin. A sunat el la mine pe Skype, a intrebat ceva, i-am explicat. Au filmat ei cam cum se misca si cum se aude Jaws-ul, am dat un interviu in care vorbeam de necesitatea infiintarii unui astfel de serviciu, iar stirea a fost difuzata, fara sa o vada vreunul dintre noi, luni dimineata la stirile TVR1 - nu am stiut nici eu ora difuzarii.

parca l-am vazut

Scris: 01 Mar 2008, 17:12
de Puho
Parca l-am recunoscut pe Dicsi Loredana din Satu Mare pe pozele voastre,
unde dansati si la modelare lut.

Scris: 01 Mar 2008, 20:37
de Manu
Da, e si Loredana pe acolo, a fost in Bulgaria reprezentand Belgia.

Scris: 08 Mar 2008, 05:17
de CarmenT
Da ce-i fratilor cu somnolenta asta pe forum? Se apropie mesajul cu numarul 3000 si nimeni nu da semne ca ar vrea sa castige premiul.