Pontes Backgammon - masa virtuala de table in JAWS Scripting
-
- General de corp de armata
- Mesaje: 6070
- Membru din: 15 Oct 2007, 12:29
- Localitate: Cluj-Napoca
Dacă muţi şase pui piesa la poziţia corespunzătoare apoi o iei din nou şi muţi cinci nu mai există probleme, am observat şi eu aceasta.
Rezolvaţi online sute de şarade
Puteţi încerca şi Pontes Şarade, o aplicaţie pentru Android cu toate şaradele de pe acest forum
Puteţi încerca şi Pontes Şarade, o aplicaţie pentru Android cu toate şaradele de pe acest forum
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Da, inca nu sunt deloc restrictionar in functie de zaruri.
Asta ar urma, ca sa fie obligatoriu o mutare exact cum si cat se poate. In prezent practic se poate muta din casa in casa fara probleme patru piese la dubla.
Va fi si anunt pentru piesele scoase la un moment dat.
Deocamdata au fost putin imbunatatite sunetele acum doua zile, plimbandu-ne rapid printre pozitii se simtea o sacadare. Problema era ca la inceputul fiecarui sunet era cate o zecime, doua zecimi de secunda cu blank. A taia cu JAWS sunete nu e la fel de ok, nu prea ai cum sa stii ca esti lipit de primul bit de sunet din WAV, cel putin eu nu sunt antrenat pe prelucrare sunet.
Oare acel joc de care amintea domnul Tichir are sunete? Putem fura ceva de acolo? As avea nevoie de un sunet care sa infatiseze rearanjarea mesei, un fel de cutie reala rasturnata in care piesele sa zdrangane.
A spus Cristi de la Arad ca incearca, dar ar fi bun un WAV gata facut.
Oricum, daca cineva gaseste din intamplare WAV-uri sugestive PENTRU diverse situatii la un astfel de joc, asteptam sa le inglobam.
Asta ar urma, ca sa fie obligatoriu o mutare exact cum si cat se poate. In prezent practic se poate muta din casa in casa fara probleme patru piese la dubla.
Va fi si anunt pentru piesele scoase la un moment dat.
Deocamdata au fost putin imbunatatite sunetele acum doua zile, plimbandu-ne rapid printre pozitii se simtea o sacadare. Problema era ca la inceputul fiecarui sunet era cate o zecime, doua zecimi de secunda cu blank. A taia cu JAWS sunete nu e la fel de ok, nu prea ai cum sa stii ca esti lipit de primul bit de sunet din WAV, cel putin eu nu sunt antrenat pe prelucrare sunet.
Oare acel joc de care amintea domnul Tichir are sunete? Putem fura ceva de acolo? As avea nevoie de un sunet care sa infatiseze rearanjarea mesei, un fel de cutie reala rasturnata in care piesele sa zdrangane.
A spus Cristi de la Arad ca incearca, dar ar fi bun un WAV gata facut.
Oricum, daca cineva gaseste din intamplare WAV-uri sugestive PENTRU diverse situatii la un astfel de joc, asteptam sa le inglobam.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Pontes Backgammon - masa virtuala de table in JAWS Scripting
Sal
Pentru a nu se mai putea duce piese usor direct in casa ar putea fi facuta o restrictie
pentru ca fiecare piesa sa nu poata fi mutata mai mult de 6 poziti...
Pentru a nu se mai putea duce piese usor direct in casa ar putea fi facuta o restrictie
pentru ca fiecare piesa sa nu poata fi mutata mai mult de 6 poziti...
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Pai nu are sens restrictia in acest fel, ci in functie de numerele nimerite la aruncarea zarurilor.
In momentul cand se apasa F2 si se arunca zarurile, rezultatul consta in doua variabile: iZar1 si iZar2, acestea continand cele doua numere anuntate. Apoi, pe baza acestora se mai introduc ceva If-uri, sa se poata merge de la pozitia actuala pana la pozitia actuala plus sau minus numerele continute la iZar1 si iZar2. Cand sunt albele e plus, cand sunt negrele e minus.
In momentul cand se apasa F2 si se arunca zarurile, rezultatul consta in doua variabile: iZar1 si iZar2, acestea continand cele doua numere anuntate. Apoi, pe baza acestora se mai introduc ceva If-uri, sa se poata merge de la pozitia actuala pana la pozitia actuala plus sau minus numerele continute la iZar1 si iZar2. Cand sunt albele e plus, cand sunt negrele e minus.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)