Asistenta IT - reactualizare program

Anunturi despre activitatile Pontes

Moderator: Manu

Andreea Neagu
Colonel
Mesaje: 1511
Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
Localitate: Bucuresti
Contact:

Asistenta IT - reactualizare program

Mesaj de Andreea Neagu »

Salut!
Cred ca programul de la asistenta IT pe Skype are nevoie de reactualizare. Spre exemplu, azi la ora 18.41 trebuia, conform programului afisat pe site, sa avem un utilizator conectat pe pontes_asistenta_it. Din nefericire insa, orice incercare de sunat la pontes_asistenta_it s-a oprit la "User not online". Imi dau seama ca programul tuturor e incarcat, dar cred ca ar fi bine sa afisam doar orele in care chiar avem oameni disponibili pe skype. Stiu ca mai toti cei care ofera asistenta pot fi contactati si telefonic, dar insist ca fiecare sa stie si sa spuna clar in ce zile se poate conecta ca pontes_asistenta_it si in ce zile nu poate. Evident ca nu includem aici intreruperile aparute din senin, dar macar un plan general ne-ar fi util. Ne cam facem de bafta daca din program reiese ca trebuie sa avem om conectat la o anumita ora si in realitate nu e nimeni. Mai ales ca acum am pus pe pagina si un indicator vizual care sa arate statusul.
Numai bine,
Andy
cristina.vuscan

Mesaj de cristina.vuscan »

Tare as vrea sa stiu si eu de ce nu pot raspunde atunci cand sunt sunata... Spre exemplu, acum sunt de serviciu si sunt sunata in nestire si nu pot raspunde... Oare de ce? Si situatia aceasta observ ca incepe sa se repete... Oare nu cumva in alta parte e baiul? Ma gandesc ca nu or fi toti atat de nesimtiti... Cristina
Andreea Neagu
Colonel
Mesaje: 1511
Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Andreea Neagu »

Ghici cine te suna in nestire... fix eu :) Undeva e o problema tehnica, o sa incercam sa o depistam. Problema pe care o semnalam eu nu era ca suna si nu raspunde, ci ca este userul neconectat, asa ca orice incercare de contact se termina cu user not online. O sa facem niste teste sa vedem unde crapa.
Descrie-mi mai in detaliu problema: nu reactioneaza Skype-ul la comanda de raspuns sau ce se intampla?
Andy
PS: N-am pus in nici un moment problema ca ar fi careva nesimtit sau ceva.
CarmenT
Maior
Mesaje: 970
Membru din: 10 Ian 2007, 00:44
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de CarmenT »

Andreea, coordonatorul programului de asistenta online e Sorin, asa ca spune-i lui sa vorbeasca cu asistentii. Eu i-am rugat pe toti ca sa incerce sa dea doar orele cand sunt neaparat acasa, ca sa nu ne trezim ca ar vrea lumea sa sune si n-are unde. probabil ca unii se plictisesc ca nu-i prea suna lumea, dar adevarul e ca eu n-am indraznit sa fac prea multa publicitate programului in afara Pontes, tocmai din cauza ca ma temeam sa nu fim penibili zicand la toata lumea ce program fain avem noi si de fapt acesta sa nu se dovedeasca la inaltimea asteptarilor. Cred ca problema trebuie dezbatuta in particular cu asistentii voluntari.
Sorin
Capitan
Mesaje: 673
Membru din: 01 Mai 2007, 00:36
Contact:

Mesaj de Sorin »

Pentru moment, iau eu toata asistenta in spate. Nu imi place ca lumea nu se tine de treaba, si cred ca incep sa tai de pe lista.
Blogul lui Sorin
Magazin online cu produse pentru nevăzători şi slab văzători
Victoria nu este cel mai important lucru, ci este singurul lucru important!
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Da, mai bine putini asistenti, dar care sa fie acolo la ora trecuta pe site. In momentul cand orarul va fi clar si asistentii la posturi, vom face mai multa publicitate, sigur vor suna, cel putin eu stiu trei persoane care abia asteapta sa poata suna in momentul cand au probleme, persoane care iarna asta si-au luat calculator.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Claus
Capitan
Mesaje: 532
Membru din: 17 Ian 2007, 21:13
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de Claus »

ba nu!
eu zic sa se discute aici pe forum, fiindca au acces toti asistentii.
Spre exemplu, l-am sunat azi pe bb pontes, in timpul programului sau...
Foarte bun, si ai propuneam, zic si catre voi acuma, sa facem si uncont de mail, in care oamenii mai timizi, sa ne poata scrie; urmand ca asistentii de pe serviciul respectiv, sa raspunda...
ce spuneti?
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Si eu am sunat azi folosind link-ul de pe site, pe la ora 21 si a raspuns Ovidiu-t, deci serviciul functioneaza, trebuie sa il puna Sorin in totalitate pe picioare, sa mearga cu un randament de 85% si va prinde foarte bine multora - dupa ce va fi bine stabilit totul, ii vom face si putin mai multa reclama, clienti vor fi, garantat.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Claus
Capitan
Mesaje: 532
Membru din: 17 Ian 2007, 21:13
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de Claus »

da, am sa sun si eu,
sa vad daca lumea e la post...
CarmenT
Maior
Mesaje: 970
Membru din: 10 Ian 2007, 00:44
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de CarmenT »

In seara asta i-am scris un mail Andreei, rugand-o sa adauge un nou camp la formularul de inscriere ca membru, in care noii membrii sa-si adauge si id-ul de skype. In felul acesta le vom putea adauga noi id-urile in lista de pe pontes_asistenta_it si asa vor afla mai sigur de serviciul nostru.
Ma gandesc ca ar fi bine ca in fiecare zi sa fie cel mult 4-5 ore de pontes_asistenta_it online, dar in acele ore sa fie sigur la post un asistent, iar daca cel care are program marti de la ora 22 sa zicem, e ocupat, sa roage un coleg sa-l inlocuiasca. Trebuie luata treaba in serios, ca altfel ne vom dovedi doar niste amatori si nu ne va lua lumea in seama, iar serviciul acesta care chiar este dorit de multa lume nu va reusi sa-si atinga scopul.
Claus
Capitan
Mesaje: 532
Membru din: 17 Ian 2007, 21:13
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de Claus »

sunt de acord cu tine.
In ultimile 3 zile, de cate ori am intrat pe skype, id-ul de pontes era activ...
deci, se poate!
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Cum mai stau lucrurile cu serviciul nostru de asistenta online? Sorine, sa nu il scapi din mana, e foarte important sa functioneze bine.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Sorin
Capitan
Mesaje: 673
Membru din: 01 Mai 2007, 00:36
Contact:

Mesaj de Sorin »

Manule, din pacate voluntarii nu prea se tin de treaba. Eu imi fac turele si suplinesc cat se poate si din turele altora. De asemenea, Ioan Tichir isi face in todeauna rondul si Dana Barta. In rest... liniste si pace.
Blogul lui Sorin
Magazin online cu produse pentru nevăzători şi slab văzători
Victoria nu este cel mai important lucru, ci este singurul lucru important!
Avatar utilizator
Manu
General de divizie
Mesaje: 4120
Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Manu »

Poate ar fi bun inca un apel clar pe lista de discutii, cel putin sa renunte cei care nu pot, sa fie si 3 asistenti doar, dar sa fie clar cat de cat, in 70% din timpul lor total. Poate cei care nu pot fi la calculator sa renunte la skype si sa ramana doar prin telefon.
Apropo de lista aia de pe site, poate ar trebui sa o schimbam, sa nu mai fie realizata prin CMS ci sa fie o pagina simpla, cu cod html mai curat si mai usor actualizabil? Ce zici? Se poate folosi CMS-ul, ori?...
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
I Tichir
Sublocotenent
Mesaje: 320
Membru din: 30 Sep 2007, 14:56

Mesaj de I Tichir »

Si eu cred ca un program mai restrans, dar bine pus la punct, ar fi necesar. Am putea sa renuntam la activitatea din week-end si de sarbatori. Cine are, cu adevarat, nevoie de asistenta IT, isi va face timp sa ne gaseasca si in putinele ore de program. Un program de doua ore in fiecare zi lucratoare a saptamanii sau doar lunea, miercurea si vinerea ar fi suficient.
Scrie răspuns