Asistenta CFR pentru persoanele Cu dizabilitati
Moderator: Manu
-
- Maior
- Mesaje: 728
- Membru din: 28 Mar 2008, 10:20
- Localitate: Buzau
Asistenta CFR pentru persoanele Cu dizabilitati
Saptamana trecuta, am trecut printr-o experienta foarte placuta in ceea ce priveste Romania. Am sa va povestesc in cateva randuri despre ce este vorba. Sper sa fie tuturor de folos in caz ca nu stiati, cum nici eu nu aveam habar.
Pe 25 martie, doream sa plec la Cluj. Deoarece locuiesc in Buzau, aveam o singura alternativa buna. Sa calatoresc pana in Bucuresti, iar de acolo sa iau un tren care sa mearga pana in Cluj. Problema era insa Bucurestiul, mai exact ora prea matinala la care as fi ajuns, ora care nu imi permitea sa cer ajutorul prietenilor, cunoscutilor pentru a trece dintr-un tren intr-altul. Totusi, in lipsa de idei, am facut si asta. Raspunsul a fost exact cel la care ma asteptam. Unul logic de-altfel. Dar, am aflat asa despre asistenta CFR pentru persoanele cu dizabilitati. Am mers asadar la statia CFR Buzau, unde am cerut informatii despre acest lucru, si am avut nespusa uimire sa constat ca totul este cat se poate de real si de adevarat. In concluzie, am completat un formular prin care solicitam acest serviciu, am completat trenurile cu care urma sa calatoresc, dar a fost necesar sa am la mine certificatul de incadrare in grad, pentru a fi vazut si a-mi fi completat numarul de pe el in formular. Am fost sunat in cursul zilei in care am depus formularul, si mi s-a spus ca este in regula, s-a aprobat. Am mers ziua urmatoare de mi-am ridicat biletele si s-a stabilit ca in ziua plecarii, sa fiu cu 20 de minute mai repede la gara, in fata biroului de trafic international, birou unde am depus si formularul in cauza. Acolo dupa cum s-a si intamplat, am fost asteptat si condus la tren. In Bucuresti insa, problemele au inceput. Nimeni din cadrul personalului nu a venit sa ma intrebe de sanatate. Imi permiteam sa astept, pentru ca acolo se oprea trenul cu care am sosit in capitala. Insa, la un momentdat m-am decis sa cobor singur, pentru ca trenul pleca in scurt timp catre Grivita, locul de provenienta al garniturii dupa cum am inteles. Am rugat pe cineva sa ma ajute sa ajung la politia feroviara, am explicat problema care m-a facut sa ajung acolo, iar in jurul meu am produs o uimire generala, din cauza serviciului de asistenta, care nu le era cunoscut. In fine, cu ajutorul lor am reusit sa ajung in trenul potrivit, am dat ceva telefoane si am fost sunat de la regionala CFR de unde am primit si acceptat scuzele de rigoare, ) si cu o intarziere de doua ore si 15 minute, am ajuns si in Cluj, loc unde de data asta insa, doi angajati CFR ma asteptau in fata vagonului din care m-a ajutat conductorul trenului sa cobor, si Dumnealui fiind la fel de mirat de existenta acestui serviciu. Cand m-am intors, totul a decurs cat se poate de normal, doar ca datorita intarzierilor nespus de mari, as fi pierdut legatura din Bucuresti, asa ca m-am hotarat sa merg pana in Brasov din Cluj, iar din Brasov sa iau un tren care pleca spre Galati, deci trecea si prin Buzau. Cei de la regionala CFR m-au sunat si au aflat ca am facut aceasta mica modificare, si s-au interesat de vagon, loc, au luat legatura cu conductorul trenului si in fine, am ajuns cu bine in Buzau, unde am fost asteptat. Din cate mi-a spus un Domn din Buzau, am fost prima persoana pe tara ce a apelat la acest serviciu. Nu sunt sigur, spun doar ce am auzit. Acest lucru m-a facut sa scriu, in speranta ca vor fi cat mai multi nevazatori care se vor angaja sa calatoreasca in acest fel. Pacat insa ca frumoasa noastra capitala, are de invatat de la provincie.
Pe 25 martie, doream sa plec la Cluj. Deoarece locuiesc in Buzau, aveam o singura alternativa buna. Sa calatoresc pana in Bucuresti, iar de acolo sa iau un tren care sa mearga pana in Cluj. Problema era insa Bucurestiul, mai exact ora prea matinala la care as fi ajuns, ora care nu imi permitea sa cer ajutorul prietenilor, cunoscutilor pentru a trece dintr-un tren intr-altul. Totusi, in lipsa de idei, am facut si asta. Raspunsul a fost exact cel la care ma asteptam. Unul logic de-altfel. Dar, am aflat asa despre asistenta CFR pentru persoanele cu dizabilitati. Am mers asadar la statia CFR Buzau, unde am cerut informatii despre acest lucru, si am avut nespusa uimire sa constat ca totul este cat se poate de real si de adevarat. In concluzie, am completat un formular prin care solicitam acest serviciu, am completat trenurile cu care urma sa calatoresc, dar a fost necesar sa am la mine certificatul de incadrare in grad, pentru a fi vazut si a-mi fi completat numarul de pe el in formular. Am fost sunat in cursul zilei in care am depus formularul, si mi s-a spus ca este in regula, s-a aprobat. Am mers ziua urmatoare de mi-am ridicat biletele si s-a stabilit ca in ziua plecarii, sa fiu cu 20 de minute mai repede la gara, in fata biroului de trafic international, birou unde am depus si formularul in cauza. Acolo dupa cum s-a si intamplat, am fost asteptat si condus la tren. In Bucuresti insa, problemele au inceput. Nimeni din cadrul personalului nu a venit sa ma intrebe de sanatate. Imi permiteam sa astept, pentru ca acolo se oprea trenul cu care am sosit in capitala. Insa, la un momentdat m-am decis sa cobor singur, pentru ca trenul pleca in scurt timp catre Grivita, locul de provenienta al garniturii dupa cum am inteles. Am rugat pe cineva sa ma ajute sa ajung la politia feroviara, am explicat problema care m-a facut sa ajung acolo, iar in jurul meu am produs o uimire generala, din cauza serviciului de asistenta, care nu le era cunoscut. In fine, cu ajutorul lor am reusit sa ajung in trenul potrivit, am dat ceva telefoane si am fost sunat de la regionala CFR de unde am primit si acceptat scuzele de rigoare, ) si cu o intarziere de doua ore si 15 minute, am ajuns si in Cluj, loc unde de data asta insa, doi angajati CFR ma asteptau in fata vagonului din care m-a ajutat conductorul trenului sa cobor, si Dumnealui fiind la fel de mirat de existenta acestui serviciu. Cand m-am intors, totul a decurs cat se poate de normal, doar ca datorita intarzierilor nespus de mari, as fi pierdut legatura din Bucuresti, asa ca m-am hotarat sa merg pana in Brasov din Cluj, iar din Brasov sa iau un tren care pleca spre Galati, deci trecea si prin Buzau. Cei de la regionala CFR m-au sunat si au aflat ca am facut aceasta mica modificare, si s-au interesat de vagon, loc, au luat legatura cu conductorul trenului si in fine, am ajuns cu bine in Buzau, unde am fost asteptat. Din cate mi-a spus un Domn din Buzau, am fost prima persoana pe tara ce a apelat la acest serviciu. Nu sunt sigur, spun doar ce am auzit. Acest lucru m-a facut sa scriu, in speranta ca vor fi cat mai multi nevazatori care se vor angaja sa calatoreasca in acest fel. Pacat insa ca frumoasa noastra capitala, are de invatat de la provincie.
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Foarte interesant. Deci... se pare ca e oficiala asistenta daca te-au pus sa completezi chiar formular, ba mai mult, a fost nevoie de numarul de pe certificatul de incadrare in gradul de handicap.
Au mai cerut ajutor si altii inainte pe la Cluj, doar ca a fost acordat unul pur si simplu din bunavointa, un impegat s-a ocupat sa duca nevazatorul la peron si apoi, inainte cu 5 minute de plecarea trenului sa il urce in vagon.
Sa incercam si noi de acum daca avem ocazia... tot e mai bine decat sa te rogi de nu stiu ce prieteni din vechime care locuiesc din intamplare in orasul unde trebuie sa schimbi trenul.
Au mai cerut ajutor si altii inainte pe la Cluj, doar ca a fost acordat unul pur si simplu din bunavointa, un impegat s-a ocupat sa duca nevazatorul la peron si apoi, inainte cu 5 minute de plecarea trenului sa il urce in vagon.
Sa incercam si noi de acum daca avem ocazia... tot e mai bine decat sa te rogi de nu stiu ce prieteni din vechime care locuiesc din intamplare in orasul unde trebuie sa schimbi trenul.
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
-
- Colonel
- Mesaje: 1511
- Membru din: 16 Ian 2007, 23:15
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Serviciul este functional din 3 decembrie 2009
Pe siteul CFR calatori este prezentata lista statiilor in care se poate oferi asistenta persoanelor cu mobilitate redusa:
RTFC Bucuresti
1 Buc Nord
2 Ploiesti Sud
3 Buc Obor
RTFC Craiova
4 Craiova
5 Drobeta Turnu Severin
6 Ro siori
7 Pitesti
RTFC Timisoara
8 Timisoara Nord
9 Lugoj
10 Arad
11 Caransebeş
12 Simeria
13 Petrosani
RTFC Cluj
14 Cluj Napoca
15 Dej
16 Oradea
17 Satu Mare
18 Sighetu Marmatiei
RTFC Brasov
19 Brasov
20 Sibiu
21 Târgu Mureş
22 Teiuş
RTFC Iasi
23 Iasi
24 Suceava
25 Bacau
26 Pascani
RTFC Galati
27 Galati
28 Buzau
29 Marasesti
RTFC Constanta
30 Constanta
31 Fetesti
Preiau mai jos informatia despre acest serviciu de pe siteul lor:
Începând cu 3 decembrie 2009, la intrarea în vigoare a Regulamentului CE 1371 al Parlamentului European şi al Consiliului Uniunii Europene CFR Călători asigură gratuit, în anumite staţii deschise acestui tip de transport şi în anumite trenuri în trafic intern şi internaţional, următoarele tipuri de servicii pentru persoanele cu mobilitate redusă, denumite pe scurt PRM:
- Asistenţă în staţiile de plecare, de destinaţie şi în staţiile de schimbare a trenurilor, după caz, adaptat dizabilităţii fiecărui călător
- Servicii suplimentare necesare PRM
o îmbarcarea şi debarcarea persoanelor în scaun cu rotile pliabil sau nu, cu sau fără călător, prin soluţii diferite în funcţie de greutatea acestuia
o însoţirea în incinta staţiei CF şi până la îmbarcarea în tren a persoanelor nevăzătoare, cu deficienţe de vedere sau de auz şi a persoanelor cu handicap mental
o însoţirea de la coborârea din tren până la ieşirea din staţie a persoanelor nevăzătoare, cu deficienţe de vedere sau de auz şi a persoanelor cu handicap mental
- Rezervarea locurilor speciale în trenurile în care există locuri dedicate transportului PRM (pentru transportul persoanelor cu dizabilitate motorie în scaun cu rotile)
- Asistenţă la bordul trenurilor în circulaţie
Pentru vizualizarea listei staţiilor în care CFR Călători oferă astfel de servicii, click aici.
Pentru vizualizarea listei trenurilor în care CFR Călători oferă servicii de asistenţă pentru persoanele cu mobilitate redusă între staţiile deschise acestui tip de transport începând cu data de 13 decembrie 2009, click aici.
În conformitate cu clasificările existente în acest regulament european, serviciile menţionate mai sus sunt asigurate pentru următoarele categorii de persoane cu mobilitate redusă:
Persoane cu dizabilitate motorie în scaun cu rotile
Persoane fără vedere - orbi
Persoane cu dizabilitate motorie
Persoane cu deficienţe de auz
Persoane cu deficienţe de vedere
Persoane cu handicap mental
Pentru a beneficia de serviciile specifice aferente dizabilităţii dvs. pentru călătoria pe calea ferată, este necesar să le solicitaţi cel mai târziu cu 48 ore înainte de data călătoriei, cu precizarea tuturor detaliilor necesare (date de identificare, dizabilitate, servicii necesare, etc.)astfel:
Completarea formularului tipizat disponibil în punctele de vânzare ale CFR Călători, SC Voiaj sau alţi distribuitori autorizaţi, staţii CF sau agenţii de voiaj, sub îndrumarea personalului din ghişeu
Cererea dvs. de asistenţă va fi înregistrată sub un număr unic ce vă va fi comunicat la depunerea cererii.
Legitimaţiile de călătorie necesare călătoriei dvs. trebuie achiziţionate începând din ziua următoare în maxim 3 zile calendaristice, dar nu mai târziu de 24 ore înainte de data şi ora de plecare a primului tren din ruta aleasă de dvs. La achiziţionarea legitimaţiilor de călătorie vi se va înmâna “Formularul tip de confirmare a asigurării serviciilor solicitate”, ce va conţine toate detaliile necesare călătoriei dvs.
În cazul în care nu achiziţionaţi legitimaţiile de călătorie în termenul precizat, solicitarea dvs. va fi anulată.
Puteţi solicita servicii de asistenţă şi în cazul în care deţineţi legitimaţii de călătorie şi rezervări în trafic internaţional cu urcare, schimbare de tren sau coborâre într-o staţie de pe teritoriul României. În acest caz, vă rugăm să prezentaţi aceste legitimaţii la depunerea cererii de asistenţă şi să completaţi formularul tipizat corespunzător sub îndrumarea personalului din ghişeu.
În situaţia în care după achiziţionarea legitimaţiilor de călătorie doriţi anularea acesteia şi restituirea tarifelor achitate, este necesar să vă prezentaţi în orice punct de vânzare al CFR Călători, SC Voiaj sau alţi distribuitori autorizaţi, staţii CF sau agenţii de voiaj înainte de plecarea primului tren din ruta aleasă de dvs. unde veţi completa un formular de renunţare la serviciile specifice solicitate şi anulare a călătoriei
Prezentarea certificatului nominal ce atestă dizabilitatea este obligatorie în următoarele situaţii:
- La solicitarea serviciilor specifice într-un punct de vânzare al CFR Călători, SC Voiaj sau alţi distribuitori autorizaţi, staţii CF sau agenţii de voiaj pentru completarea formularului tipizat
- La prezentarea în staţia de plecare dacă solicitarea dvs. a fost efectuată on-line
Informaţii suplimentare puteţi solicita de la Birourile Relaţii cu Publicul sau la telefon 0731990987, de luni până duminică în intervalul orar 8.30 – 19.30. Pentru a vizualiza lista staţiilor în care există Birouri Relaţii cu Publicul şi programul de funcţionare al acestora, click aici
De asemenea, puteti adresa intrebarile dvs. prin mail pe adresa PRMcentral@cfrcalatori.ro
Pe siteul CFR calatori este prezentata lista statiilor in care se poate oferi asistenta persoanelor cu mobilitate redusa:
RTFC Bucuresti
1 Buc Nord
2 Ploiesti Sud
3 Buc Obor
RTFC Craiova
4 Craiova
5 Drobeta Turnu Severin
6 Ro siori
7 Pitesti
RTFC Timisoara
8 Timisoara Nord
9 Lugoj
10 Arad
11 Caransebeş
12 Simeria
13 Petrosani
RTFC Cluj
14 Cluj Napoca
15 Dej
16 Oradea
17 Satu Mare
18 Sighetu Marmatiei
RTFC Brasov
19 Brasov
20 Sibiu
21 Târgu Mureş
22 Teiuş
RTFC Iasi
23 Iasi
24 Suceava
25 Bacau
26 Pascani
RTFC Galati
27 Galati
28 Buzau
29 Marasesti
RTFC Constanta
30 Constanta
31 Fetesti
Preiau mai jos informatia despre acest serviciu de pe siteul lor:
Începând cu 3 decembrie 2009, la intrarea în vigoare a Regulamentului CE 1371 al Parlamentului European şi al Consiliului Uniunii Europene CFR Călători asigură gratuit, în anumite staţii deschise acestui tip de transport şi în anumite trenuri în trafic intern şi internaţional, următoarele tipuri de servicii pentru persoanele cu mobilitate redusă, denumite pe scurt PRM:
- Asistenţă în staţiile de plecare, de destinaţie şi în staţiile de schimbare a trenurilor, după caz, adaptat dizabilităţii fiecărui călător
- Servicii suplimentare necesare PRM
o îmbarcarea şi debarcarea persoanelor în scaun cu rotile pliabil sau nu, cu sau fără călător, prin soluţii diferite în funcţie de greutatea acestuia
o însoţirea în incinta staţiei CF şi până la îmbarcarea în tren a persoanelor nevăzătoare, cu deficienţe de vedere sau de auz şi a persoanelor cu handicap mental
o însoţirea de la coborârea din tren până la ieşirea din staţie a persoanelor nevăzătoare, cu deficienţe de vedere sau de auz şi a persoanelor cu handicap mental
- Rezervarea locurilor speciale în trenurile în care există locuri dedicate transportului PRM (pentru transportul persoanelor cu dizabilitate motorie în scaun cu rotile)
- Asistenţă la bordul trenurilor în circulaţie
Pentru vizualizarea listei staţiilor în care CFR Călători oferă astfel de servicii, click aici.
Pentru vizualizarea listei trenurilor în care CFR Călători oferă servicii de asistenţă pentru persoanele cu mobilitate redusă între staţiile deschise acestui tip de transport începând cu data de 13 decembrie 2009, click aici.
În conformitate cu clasificările existente în acest regulament european, serviciile menţionate mai sus sunt asigurate pentru următoarele categorii de persoane cu mobilitate redusă:
Persoane cu dizabilitate motorie în scaun cu rotile
Persoane fără vedere - orbi
Persoane cu dizabilitate motorie
Persoane cu deficienţe de auz
Persoane cu deficienţe de vedere
Persoane cu handicap mental
Pentru a beneficia de serviciile specifice aferente dizabilităţii dvs. pentru călătoria pe calea ferată, este necesar să le solicitaţi cel mai târziu cu 48 ore înainte de data călătoriei, cu precizarea tuturor detaliilor necesare (date de identificare, dizabilitate, servicii necesare, etc.)astfel:
Completarea formularului tipizat disponibil în punctele de vânzare ale CFR Călători, SC Voiaj sau alţi distribuitori autorizaţi, staţii CF sau agenţii de voiaj, sub îndrumarea personalului din ghişeu
Cererea dvs. de asistenţă va fi înregistrată sub un număr unic ce vă va fi comunicat la depunerea cererii.
Legitimaţiile de călătorie necesare călătoriei dvs. trebuie achiziţionate începând din ziua următoare în maxim 3 zile calendaristice, dar nu mai târziu de 24 ore înainte de data şi ora de plecare a primului tren din ruta aleasă de dvs. La achiziţionarea legitimaţiilor de călătorie vi se va înmâna “Formularul tip de confirmare a asigurării serviciilor solicitate”, ce va conţine toate detaliile necesare călătoriei dvs.
În cazul în care nu achiziţionaţi legitimaţiile de călătorie în termenul precizat, solicitarea dvs. va fi anulată.
Puteţi solicita servicii de asistenţă şi în cazul în care deţineţi legitimaţii de călătorie şi rezervări în trafic internaţional cu urcare, schimbare de tren sau coborâre într-o staţie de pe teritoriul României. În acest caz, vă rugăm să prezentaţi aceste legitimaţii la depunerea cererii de asistenţă şi să completaţi formularul tipizat corespunzător sub îndrumarea personalului din ghişeu.
În situaţia în care după achiziţionarea legitimaţiilor de călătorie doriţi anularea acesteia şi restituirea tarifelor achitate, este necesar să vă prezentaţi în orice punct de vânzare al CFR Călători, SC Voiaj sau alţi distribuitori autorizaţi, staţii CF sau agenţii de voiaj înainte de plecarea primului tren din ruta aleasă de dvs. unde veţi completa un formular de renunţare la serviciile specifice solicitate şi anulare a călătoriei
Prezentarea certificatului nominal ce atestă dizabilitatea este obligatorie în următoarele situaţii:
- La solicitarea serviciilor specifice într-un punct de vânzare al CFR Călători, SC Voiaj sau alţi distribuitori autorizaţi, staţii CF sau agenţii de voiaj pentru completarea formularului tipizat
- La prezentarea în staţia de plecare dacă solicitarea dvs. a fost efectuată on-line
Informaţii suplimentare puteţi solicita de la Birourile Relaţii cu Publicul sau la telefon 0731990987, de luni până duminică în intervalul orar 8.30 – 19.30. Pentru a vizualiza lista staţiilor în care există Birouri Relaţii cu Publicul şi programul de funcţionare al acestora, click aici
De asemenea, puteti adresa intrebarile dvs. prin mail pe adresa PRMcentral@cfrcalatori.ro
Andreea - Elena Neagu
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Designer www.pontes.ro
Anjo.ro - Magazin virtual de produse pentru nevăzători
Şcoala pentru toţi - site dedicat elevilor nevăzători
Este adevarata treaba cu asistenta, luni am mers impreuna cu un coleg complet nevazator catre Brasov. In gara la Cluj, a venit un domn zicand ca un nevazator a cerut asistenta, si ne-a intrebat daca a nimerit bine. Nu eram noi, dar se pare ca functioneaza si apeleaza si altii. Cu ocazia asta tot am fost ajutati, fara sa fi cerut.
Bianca
-
- Maior
- Mesaje: 728
- Membru din: 28 Mar 2008, 10:20
- Localitate: Buzau
Foarte interesante informatii Andi. Insa este pacat ca trebuie sa aflam din surse proprii, ori de prin auzite, etc etc. In fine. Cert este ca incepem incet incet sa ne ridicam si noi romanii. Cand am plecat din Cluj, am avut o problema, cei de la trafic international era cat pe ce sa ia pe doi tipi ce auzi-se-ra si ei de acest serviciu, insa nu au solicitat asistenta. S-au lamurit toate cand am prezentat fiecare cartile de identitate, persoana respectiva refuzand sa faca acest lucru. . Cred totusi ca sunt cat de cat pe la inceputuri, de apar astfel de probleme. Dar va fi in regula peste ceva ani. Se vor obijnui. Dar sa inteleg oare ca in statiile care nu sunt incluse printre cele enumerate pe site nu se ofera acest serviciu?
- Manu
- General de divizie
- Mesaje: 4120
- Membru din: 02 Feb 2007, 01:15
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Deocamdata e la inceput, in timp se va extinde probabil sistemul. Avea azi Gruia o idee, poate ca mai mult pe unde este trafic international o fi implementat deocamdata... Totusi, Petrosaniul nu stiu daca are ceva cursa catre Budapesta...
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Cred ca daca vor fi destul de multe solicitari, astfel incat sa realizeze si ei ca serviciul ne este util, vor incepe sa trimita personal de suport si in statiile in care nu exista angajati care sa faca acest lucru.
Stiu ca si in Italia functioneaza acest serviciu doar in orasele mai importante, dar daca totusi este vreun calator care are nevoie de asistenta intr-o localitate mai mica, se gaseste totusi o persoana care sa ofere ajutorul necesar. Eu am mers de la Rimini la Pordenone, acesta din urma fiind un orasel destul de mic, in apropierea Venetiei. Pentru ca nu aveau un angajat specializat la Pordenone, au trimis o tipa de la Venetia care m-a asteptat in statie la Pordenone. Ma gandesc ca va fi la fel si la noi.
De laudat oricum aparitia acestui serviciu si in Romania in cele din urma. Acum un an si jumatate, cand am incercat sa solicitam oficial asistenta pentru calatorii CFR, am fost evitati destul de nedelicat, dar... mai bine mai tarziu decat niciodata!
Stiu ca si in Italia functioneaza acest serviciu doar in orasele mai importante, dar daca totusi este vreun calator care are nevoie de asistenta intr-o localitate mai mica, se gaseste totusi o persoana care sa ofere ajutorul necesar. Eu am mers de la Rimini la Pordenone, acesta din urma fiind un orasel destul de mic, in apropierea Venetiei. Pentru ca nu aveau un angajat specializat la Pordenone, au trimis o tipa de la Venetia care m-a asteptat in statie la Pordenone. Ma gandesc ca va fi la fel si la noi.
De laudat oricum aparitia acestui serviciu si in Romania in cele din urma. Acum un an si jumatate, cand am incercat sa solicitam oficial asistenta pentru calatorii CFR, am fost evitati destul de nedelicat, dar... mai bine mai tarziu decat niciodata!
Salutare, oare in acest moment mai exista aceasta asistenta? sau s-a abandonat tot? intreb ca nu am mai auzit nimic de la nimeni despre asta.
Ioto
Vizitati www.ioto.computerulmeu.ro
Vizitati www.ioto.computerulmeu.ro
Teoretic, n-avea nici un motiv sa dispara. Pe site cel putin inca e:
http://www.cfrcalatori.ro/1030
http://www.cfrcalatori.ro/1030
Vortex Website
Maximum de confort, cu minimum de efort.
Maximum de confort, cu minimum de efort.