Pagina principala a www.pontes.ro Forumul organizatiei Pontes - www.pontes.ro
Acesta este Forumul Pontes, loc in care puteti discuta orice despre persoanele cu dizabilitati, in special despre si cu nevazatori. Puteti afla sau oferi informatii despre locuri de munca, viata sociala, IT (informatica), jocuri audio, ganduri, idei etc.
 
Flux rssRSS    FAQ   Cautare   Membri   Grupuri   Inregistrare 
 Profil   Mesaje private   Autentificare 

BGT de la Blastbay Studios, un scripting accesibil si facil
Du-te la pagina Anterioara  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
 
  • Creaza un subiect nou
  • Raspunde la subiect
   Pagina de start a forumului Forumul organizatiei Pontes - www.pontes.ro -> Programare
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj

Mesaj postat

Stefan_Ilioaica

Capitan
Trimis: Sambata, 21 Ianuarie 2017, 15:04    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

S-a rezolvat, am pus un -1 in acolo la length
void laser_sound()
{
int r=random(0, laser.length()-1);
laser[r].play();
}
Nu ma prind inca ce face -1, dar e clar c-am scapat definitiv de eroarea aia. Daca il scot de acolo, iar da rate-uri
_________________
Stefan
Sus

Mesaj postat

Manu

General de divizie
Trimis: Duminica, 22 Ianuarie 2017, 00:22    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Dacă sunetele se numesc cu ...0.ogg, ...1.ogg și ...2.ogg, este o problemă la acel:
int r = random(0, steps.length());
Asta înseamnă că randomul este între 0 și 3, pentru steps.length() este egal cu 3.
Out of bound apare când randomul dă 3.
Trebuie în felul următor:
int r = random(0, steps.length()-1);
_________________
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Sus

Mesaj postat

Manu

General de divizie
Trimis: Duminica, 22 Ianuarie 2017, 00:29    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Acum am văzut că ai corectat tu problema...
_________________
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Sus

Mesaj postat

IonPop

Colonel
Trimis: Duminica, 22 Ianuarie 2017, 10:50    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Manu a explicat deja motivul acelei erori, insa o sa completez si eu in caz ca nu a fost destul de clar.
Acolo ai un array numit laser care are 3 elemente, asa cum l-ai definit, adica laser[0], laser[1] si laser[2].
Metoda laser.length() va returna numarul de elemente ale array-ului, adica 3.
Daca folosesti doar laser.length() si nu laser.length() - 1, la un moment dat programul va incerca sa acceseze elementul laser[3], care nu exista, si iti va da acea eroare.
Sigur stiai, dar ti-a scapat ca intr-un array elementele sunt numerotate incepand cu 0, nu cu 1, asa ca intr-un array cu 3 elemente, ultimul element are indexul 2, nu 3.
Sus

Mesaj postat

Stefan_Ilioaica

Capitan
Trimis: Marti, 24 Ianuarie 2017, 22:28    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Salutare,
revin aici cu o alta problema.
Ma tot intrebam eu cum sa plasez obiecte semnalate sonor pe o harta sau pe un drum, si am descoperit chestia asta cu sound_positioning, care mie unul mi se pare destul de tare.
Ei, acu-i baiul. As avea o intrebare.
Daca vreau, sa zicem ca item-ul respectiv sa ocupe mai mult de o patratica, cum as putea proceda folosind aceasta metoda?
Ca sa exemplific, sa spunem ca in dreapta este o apa curgatoare. Sunetul incepe sa se centreze pe masura ce ma apropii de el. As vrea ca la intrarea in rau, sunetul sa imi ramana pe centru, timp de.... sa zicem 10 patratele, dupa care sa se realizare iesirea din rau si indepartarea de acesta, adica pan-ul si volumul sa se schimbe, asa cum se intampla in mod normal.
pun mai jos coduletul cu sabia, pentru a vedea ce si cum.
Nu voi pune tot codul, pun doar partile esentiale.
Cod:
void level1()
{
int default_weapon_item=1;
int default_weapon=0;
string sword="inactive";
x=0;
y=0;
int s_position=10;

drum.resize(50);
sound ambience;
sound step;
sound wall;
sound swordsound;
sound sabie;
ambience.stream("Sounds/Suburban Neighborhood.ogg");
ambience.volume=-5;
ambience.play_looped();
swordsound.load("Sounds/sword.ogg");
swordsound.volume=0;
wall.load("sounds/wall.ogg");
step.load("Sounds/Concrete1.wav");
step.volume=-5;
sabie.load("sounds/sword.wav");
sabie.play_looped();
for(int x=0; x<50; x++)
{
drum[x];
}
drum[2]="Casa";
drum[4]="Casa";
drum[7]="Casa";
drum[15]="Scut";
while(true)
{
wait(5);
if(key_down(KEY_LEFT)&&T.elapsed>250)
{
if(x>0)
{
T.restart();
walk_left();
position_sound_1d(sabie, x, s_position, 1, 1);
step.stop();
step.play();
spune(""+drum[x]+"");
}
}
if(key_down(KEY_RIGHT)&&T.elapsed>250)
{
if(x<51)
{
T.restart();
walk_right();
position_sound_1d(sabie, x, s_position, 1, 1);
step.stop();
step.play();
spune(""+drum[x]+"");
}
}

Bineinteles ca coduletul mai continua el cu alte if-uri si chestiute, dar asta este partea relevanta legata de sound positioning.
_________________
Stefan
Sus

Mesaj postat

Stefan_Ilioaica

Capitan
Trimis: Luni, 05 Iunie 2017, 11:34    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Salutare tuturor!
Imi poate explica cineva aici cum anume functioneaza sound_pool-ul din BGT? L-a folosit cineva?
Am tot citit pe acolo prin help dar parca ceva imi tot scapa...
Un codulet cu explicatii langa mi-ar fi de foarte mare folos.
_________________
Stefan
Sus

Mesaj postat

Manu

General de divizie
Trimis: Duminica, 11 Iunie 2017, 16:48    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Eu nu l-am folosit, dar sigur poți încărca sunete, iar apoi le poti actualiza pe toate simultan ca volum, pan etc, astfel încât să faci un joc în care tu ești personajul aflat la centru, iar senzația de deplasare este dată de mișcarea celorlalte sunete pe lângă tine.
_________________
Errare humanum est, sed perseverare diabolicum...
In forum linguae Latinae venite! (via est: www.limbalatina.ro)
Sus
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
  • Creaza un subiect nou
  • Raspunde la subiect
   Pagina de start a forumului Forumul organizatiei Pontes - www.pontes.ro -> Programare Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioara  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Pagina 18 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta in limba romana: Romanian phpBB online community