Pagina principala a www.pontes.ro Forumul organizatiei Pontes - www.pontes.ro
Acesta este Forumul Pontes, loc in care puteti discuta orice despre persoanele cu dizabilitati, in special despre si cu nevazatori. Puteti afla sau oferi informatii despre locuri de munca, viata sociala, IT (informatica), jocuri audio, ganduri, idei etc.

Flux rssRSS    FAQ   Cautare   Membri   Grupuri   Inregistrare 
 Profil   Mesaje private   Autentificare 

A suggestion to the site

• Creaza un subiect nou
  • Raspunde la subiect
   Pagina de start a forumului Forumul organizatiei Pontes - www.pontes.ro -> Suggestions regarding the site and the forum
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj

Mesaj postat

Jacqueline

Caporal
Trimis: Duminica, 20 Februarie 2011, 08:26    Titlul subiectului: A suggestion to the site Raspunde cu citat (quote)

Hello all. I noticed there is a dictionary on this site. I was thinking, wouldn't it be nice if there was a translator type of a thing where people can translate from romanian to different languages? There is one I know of called google translator but I heard it's not very correct. Just an idea.

Mesaj postat

Manu

General de divizie
Trimis: Duminica, 20 Februarie 2011, 11:31    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

I think there is no a better translator than Google and, of course we can not create a better one.
The translations done by Google are understandable, but many times the topic and some words are wrong and it’s possible to make confusions. If you want to write in Romanian in this board, the best way it’s to give the text to a native Romanian speaker to correct it after you translate it first by Google..
Anyway, if you post into English section, sometimes the members will reply to your messages.
Best regards

Mesaj postat

Jacqueline

Caporal
Trimis: Duminica, 20 Februarie 2011, 22:45    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Thanks for your helpful post. I do think google translator is helpful but sometimes people don't understand. I'm glad some people do.

Mesaj postat

alieen

Vizitator
Trimis: Miercuri, 03 Decembrie 2014, 12:31    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

I was thinking, wouldn't it be nice if there was a translator type of a thing where people can translate from romanian to different languages? There is one I know of called google translator but I heard it's not very correct. Just an idea.
Sus
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
  • Creaza un subiect nou
  • Raspunde la subiect
   Pagina de start a forumului Forumul organizatiei Pontes - www.pontes.ro -> Suggestions regarding the site and the forum Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum