Sari la conţinut

ENGLISH ENGLISH Language | ROMÂNĂ Limba ROMÂNĂ

+ Mărește textul - Micșorează textul

Caută Prima pagină  Contact

Informare şi conştientizare


Încă de la început am fost conştienţi de importanţa informării populaţiei cu privire la persoanele cu dizabilităţi vizuale, ştiind că nu vom putea crea ‘punţi’ între oameni care nu se cunosc mai întâi unii pe ceilalţi. Astfel, am întreprins acţiuni de conştientizare, precum împărţire de pliante, pe stradă, familiarizare a pietonilor cu bastonul alb şi semnificaţia acestuia, mese rotunde şi seminarii, destinate în special elevilor şi studenţilor, pe teme precum : accesibilizarea şi incluziunea socială, informare prin intermediul Radio Pontes Online, dar şi diverse acţiuni comune, sportive şi recreative, prin intermediul cărora am stimulat participarea împreună a tinerilor cu şi fără dizabilităţi vizuale.

Acţiunea cea mai de impact în vederea informării şi conştientizării populaţiei a fost reprezentată de campania ’30 de Secunde pentru Bastonul Alb’, realizată în parteneriat cu Compania QSound SOFT. prin intermediul acestei campanii am avut şansa de a prezenta publicului larg multe aspecte legate de viaţa persoanelor cu dizabilităţi vizuale şi modul în care văzătorii ar trebui să se raporteze la acestea. Pe parcursul acestei campanii am putut observa impactul pozitiv produs de spoturile difuzate prin radio şi am fost motivaţi să continuăm să desfăşurăm astfel de activităţi şi să le extindem şi la nivelul altor oraşe.


Publicat de: Emanuel Boboiu (secretar Pontes) în 01.08.2010 Vizualizări: 782 secţiunea: Proiecte şi activităţi


Comentarii:

Spune-ţi părerea:


Site creat din 2006 și dezvoltat până în 2024 de Departamentul IT Pontes